środa, 12 lipca 2017

WISHLISTA | ZAFUL - STROJE KĄPIELOWE

Cześć :) 
Z racji tego, że jest lato to postanowiłam zrobić Wishlistę stroi kąpielowych z firmy ZAFUL.
Pisałam już kilka razy o tej firmie, więc nie będę się tutaj kolejny raz powtarzała, że firma ma bardzo duży i ciekawy asortyment. Zresztą możecie zobaczyć sami w dalszej części posta :) 


KLIK  | KLIK  | KLIK



KLIK | KLIK

 KLIK | KLIK | KLIK




Dajcie znać czy zamawialiście coś kiedyś z tej strony i czy byliście zadowoleni :). 

51 komentarzy:

  1. Ładne stroje wybrałaś ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely swimwears! Great post!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroje sa rewelacyjne :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zamawiałam nic ale słyszałam o niej :)
    Oczywiście poklikałam w każdy link
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele osób poleca te stroje ;) może się skuszę
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten strój z liśćmi jest świetny :D, zresztą jak cała reszta. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, Zaful ma naprawdę masę wspaniałych propozycji i szczerze, ciężko byłoby mi wybrać tylko jeden spośród strojów. Ale jak tak je oglądam to chyba najbardziej przypadł mi do gustu ten z naszytymi różami <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stroje poklikane <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały kostium kąpielowy jest sexy. Ale ja kocham pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne stroje :) Tylko w sklepach internetowych można takie kupić i za nnormalną cenę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie stroje są świetne ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, te pierwsze 3 najlepsze :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. W szczególności z pierwszego zdjęcia trzeci czarny strój kąpielowy mi się podoba ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great choice! :)
    PS: Do you want to follow each other? Follow me and I will follow you back, just let me know on my blog!

    The Fashion Spell | YouTube

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są te stroje *.*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous! I would love to know what you think of my bikini collection RK by Rachella!!! The opinion of a beautiful fashionista like you is so valuable to me!

    http://www.byrachella.com

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeci strój jest genialny<3 podoba mi się
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać:* buziole

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  19. Cudne stronę, nie umiem wybrać jednego faworyta ! :)

    Obserwuję :*

    qoldenfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne są te stroje! najbardziej do gustu przypadł mi ten z motywem tropikalnych kwiatów :)

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. liściasty mi się podoba :) poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  22. 3 strój najbardziej mi się spodobał, jest piękny! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne stroje. Spodobał mi się ten różowy z falbankami. :) Nigdy nic nie zamawiałam z tej strony.
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam stroje kąpielowe od Zaful! Sama mam ich chyba z 10 i są naprawdę rewelacyjne :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne stroje :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam stroje z tego sklepu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy strój jest ładny :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nigdy nic nie zamawiałam z tej strony. Ale asortyment jest duży. Jakie fajne rzeczy.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nigdy nic nie zamówiłam na tej stronie , ale dużo o niej słyszałam i pomału nabieram ochoty, aby coś na niej zamówić :D poza tym fajne stroje kąpielowe *-* pozdrawiam i zapraszam :D
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne są te stroje! Szczególnie ten z różami i w plamy <3 Uwielbiam takie wzory!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Zamawiałam jeden strój kąpielowy na tego typu stronach i jestem zadowolona z jakości :) POmagam - 13,49$,12,99$, 16,67$, 13,49$, 15,93$ :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    Przy okazji chciałabym zaprosić cię do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/ gdzie wspólnie wspieramy się w zbieraniu kliknięć :) Jeśli masz ochotę i czas- dołącz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niektóre bardzo mi się podobają, ale ja akurat wolę kupować stroje kąpielowe stacjonarnie :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Stroje z mocno wyciętym dołem nie są w moim guście, ale jednoczęściowe są piękne ♥
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. stroje super sprawa! :)
    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Oo naprawdę ładne stroje, zwłaszcza pierwszy ;)
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Trzeci w redzie od samej góry to zdecydowanie mój faworyt!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne stroje, zwłaszcza te w pierwszym rzędzie :)
    Mam kilka rzeczy z Zaful, są bardzo dobre jakościowo.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy i trzeci strój - cudne :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  39. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobają mi się te stroje, więc jak widać mamy podobny gust :)

    Mój blog:
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. zaful's bikini collection is really wonderful! great choices by the way.
    anyway, i hope you can visit my blog too and follow if you like.
    saying hello all the way from the Philippines!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń