poniedziałek, 12 czerwca 2017

# ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI I NIE TYLKO... | MAJ 2017


Cześć Kochani! 
Wiem, że jest 12, ale postanowiłam Wam jeszcze pokazać moich ulubieńców Maja :) 
Jak jesteście ciekawi to zostańcie ze mną dłużej i przejdźmy do dalszej części posta... 


____________________________________________________________
WIBO
NEUTRAL EYESHADOW PALETTE 



Paletka "NEUTRAL EYESHADOW PALETTE " bardzo mnie zaskoczyła, zresztą jak większość produktów z Wibo. Jest to tania firma a zarazem bardzo fajna "jakościowo". 
Ten produkt gości 15 cieni, w tym 8 matów i 7 pereł. 
To wersja klasycznych beży i brązów. 
Pigmentacja cieni jest dobra, ja dopiero zaczynam swoją przygodę z makijażem i się dopiero uczę więc może nie powiem Wam za wiele na ten temat, jednak na początek swojej nauki bardzo Wam ją polecam. 
Co do opakowania - kartonowe , wykonane rewelacyjnie z porządnym magnesem. 
Ja zakupiłam ją na promocji -49% W Rossmannie.







MAYBELLINE - BROWdrama

Kolejnym kosmetykiem jest maskara z firmy Maybelline. Powiem Wam szczerze, że do tej pory tej  firmy nie lubiłam  Miałam kilka rzeczy i jakoś nie byłam zachwycona. 
W tych ulubieńcach mam aż dwa kosmetyki z niej. 

Jest to maskara do brwi, daje fajny efekt, lekko przyciemnia brwi i je "trzyma w miejscu" 
przez około 8h. 
Ma oryginalną szczoteczkę w kształcie kulki, która bardzo ułatwia aplikację i dobrze rozczesuje włoski. 


MAYBELLINE 
LASH SENSATIONAL 

 Kolejny produkt z firmy Maybelline, 
Ten tusz ma przeróżne opinie, jedni go kochają a drudzy nienawidzą.  Kupując ten produkt słyszałam od znajomych przestań, jest on beznadziejny nie kupuj go.
Jednak z moim dość upartym charakterem, postanowiłam kupić i przetestować.
Cieszę się niesamowicie, że go kupiłam.
Tusz nie kruszy się w ciągu dnia, ładnie wydłuża i podkręca rzęsy.
Ja jestem tym produktem zachwycona. 



Kolejnym ulubieńcem miesiąca nie będzie to żaden kosmetyk, jednak będzie to Wydarzenie. 


Bam, stuknęło mi 18 lat. 
Urodziny miałam 02.05, jednak imprezę 29.04. Wiele ludzi mówiło, że czas po osiemnastce niesamowicie zasuwa i tak bo niestety to prawda, od mojej 18-stki  minęło już prawie półtorej miesiąca! A czuję się jakby to było w zeszły weekend. 


Dobra Kochani, to by było na tyle. 
Dajcie znać w komentarzu czy mieliście jakiś swoich ulubieńców. 
Do następnego, trzymajcie się :*  

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego :) Uwielbiam tą paletę z Wibo <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale najbardziej zainteresowała ta paleta. Ja sama miałam 18 urodziny w lutym, więc trochę już czasu minęło, ale pamiętam ten dzień jakby on był wczoraj :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak czas po 18 urodzinach mija niesamowicie szybko ;) uwielbiam ten tusz, jest super ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka swietna, szkoda, ze ja się nie umiem taką malowac :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię bardzo ten tusz, a tusz do brwi chętnie przetestuje ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka jest fajna ale tylko te matowe odcienie a za to tusz ubóstwiam ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super post Kochana <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim bądź razie wszystkiego najlepszego!
    samych sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym :)
    masz moją maskarę uwielbiam ją ! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń