wtorek, 27 czerwca 2017

NOWOŚCI PIELĘGNACYJNE| NEUTROGENA , EVREE ... |

Cześć :)
Od maja było mnie tutaj troszkę mniej, nauka mnie  trochę pochłonęła. 
Uczyłam się do szkoły jak i na testy na prawo jazdy.
Ale w końcu mamy nasze upragnione wakacje, a z czym to się wiążę? A z tym, że będę tutaj trochę więcej przebywała. 

Przez ostatni miesiąc zaopatrzyłam się trochę w kosmetyki pielęgnacyjne, 
i chciałabym się nimi z Wami podzielić. 
Nie przedłużając przechodźmy do sedna :)
_________________


EVREE 
MAGIC ROSE 




Co obiecuje nam producent ? 

Doznaj uczucia głębokiego komfortu i nawilżenia. Rozpyl tonik na twarz, szyję i dekolt. 
Błyskawicznie się wchłonie, a z nim wszystkie cenne składniki odżywcze. Nie używać wacika- to Twoja skóra potrzebuje odżywienia - nie on. Jest idealny także jako mgiełka odświeżająca. Stosowany na makijaż utrwali go i nada mu naturalne wykończenie.
________________

Woda różana -  tonizuje i przywraca naturalne pH. Wycisza zaczerwienienia. Poprawia kondycję skóry.
Wzmacnia naczynka krwionośne. 
Kwas hialuronowy - wiąże wodę w naskórku zapewniając odpowiedni poziom nawilżenia i wygładzenie. 
Alantoina - łagodzi, przynosi komfort, delikatnie napina skórę. 

Moja opinia 

Kupiłam go w Rossmannie na tej promocji 2+2, widziałam go kiedyś jak youtuberka używała tego produktu na ukończony makijaż. 
Z racji tego, że lubię testować kosmetyki to go zakupiłam, bardzo się z tego cieszę. 
Osobiście za zapachem róż w kosmetykach nie przepadam, ale w tym przypadku jest on bardzo naturalny i delikatny. 
Używam go na skończony makijaż tak jak producent nam poleca, i powiem Wam że jestem zaskoczona. Zazwyczaj używam podkładu i pudru matującego, który wygląda "sucho" na twarzy po użyciu tego tonika ten efekt znikł i makijaż był bardzo naturalny. 


MIXA 
ŻEL DO TWARZY 


Co obiecuje nam producent ? 

Aksamitny żel do mycia twarzy usuwa zanieczyszczenia i chroni wrażliwą skórę przed wysuszeniem. Po aplikacji oczyszczający żel zamienia się w delikatną piankę, która usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry. Chroni skórę wrażliwą przed wysuszającym działaniem twardej wody, intensywnie ją nawilża i zmiękcza. 
________________

Rezultaty - Idealnie oczyszczona skóra jest świeża i promienna. Uczucie ściągnięcia jest zmniejszone, a skóra jest elastyczna, miękka i komfortowa. 
Zastosowanie - Stosować rano i wieczorem. Spienić w dłoniach dodając wody, i delikatnie wmasować okrężnymi ruchami. Obficie spłukać. Omijać okolice oczu. W przypadku dostania się produktu do oczu natychmiast przepłukać je woda. 

Moja opinia 

Przyznam Wam się szczerze, że ten produkt użyłam tylko raz. 
Zapach ma bardzo ładny, delikatny. Moja skóra po tym żelu była mega nawilżona i nie wysuszyła mi twarzy. 


NEUTROGENA 
PEELING DO TWARZY 


Co obiecuje nam producent ? 

Orzeźwiający peeling do twarzy codziennego użytku dla czystej, świeżej i zdrowo wygładzonej skóry każdego dnia. 
- Technologia Microclear i złuszczające mikrocząsteczki tworzą formułę, która odblokowuje pory, głęboko oczyszcza skórę i pomaga eliminować pryszcze i wągry, 
-Odświeżający peeling łagodnie oczyszcza skórę bez wysuszenia, podczas gdy nuta różowego grapefruita pobudza zmysły i daje uczycie przyjemnego odświeżenia.

________________

Sposób użycia : rano i wieczorem wmasować w wilgotną skórę twarzy, następnie dokładnie spłukać unikać kontaktu z oczami. W przypadku kontaktu z oczami, dokładnie spłukać wodą. Tylko do użyku zewnętrznego. 


Moja opinia 

Osobiście jestem w tym peelingu zakochana.
Jest to bardzo delikatny peeling, drobinek prawie w ogóle nie czuć. Nie wysusza oraz nie uczula. Zapach ma bardzo ładny. Po użyciu tego produktu moja skóra jest gładka 


EVELINE 
KREM DO STÓP


Co obiecuje nam producent? 

Innowacyjna formuła kremu bogata w wyselekcjonowane składniki aktywne w ciągu 7 dni likwiduje wysuszoną i popękaną skórę, bolesne zrogowacenia oraz uszkodzenia powstające na stopach i piętach. 
15% UREA (mocznik) perfekcyjnie nawilża, zmiękcza i przyspiesza złuszczanie zrogowaciałego naskórka, pozostawiając skórę gładką i miękką w dotyku. Naturalna betaina wpływa na utrzymanie optymalnego nawilżenia skóry, poprawia elastyczność i witalność skóry. Olej z kiełków pszenicy nawilża, uelastycznia i łagodzi podrażnienia. Nadaje skórze gładkość i miękkość.
Kompleks witamin (A, E, F) pobudza proces odnowy i regeneracji skóry. Wyciąg z rumianku łagodzi podrażnienia, zmiękcza i odświeża. Kamfora usprawnia mikrocyrkulację krwi, mentol zapewnia błyskawiczne uczucie lekkości, odświeżenia i odprężenia. Formuła preparatu poprawia strukturę naskórka i zapobiega powstawaniu nowych zgrubień oraz pęknięć. Skóra stóp staje się miękka, elastyczna, aksamitnie gładka i zregenerowana. 

________________

Składniki aktywne - 15% UREA (mocznik), betaina, olej z  kiełków pszenicy, kompleks witamin 
(A, E, F), wyciąg z rumianku, kamfora, mentol 
Stosowanie - nakładać krem na czyste i suche stopy, dokładnie wmasowując. Po 2 tygodniach kuracji w celu utrzymania skóry pięt w dobrej kondycji zaleca się stosowanie kremu regularnie raz dziennie. Nie stosować na otwarte rany i zainfekowaną skórę stóp. Po aplikacji umyć ręce. 

Moja opinia

Co prawda popękanych pięt nie mam, jednak można powiedzieć, że jestem uzależniona od kremów do stóp. Nie umiem się położyć spać gdy ich nie mam posmarowanych. 
Ten produkt bardzo fajnie nawilża i nie wysusza stóp. 
Konsystencja dość gęsta, krem bardzo fajnie się rozprowadza i szybko się wchłania. 
Zapach nie jest najładniejszy, ale nie jest uciążliwy. 



BIELENDA
KREM DO STÓP


Co obiecuje nam producent ? 

Problem - szorstkość i stwardnienie naskórka, skłonność do pękających pięt, skóra wymagająca intensywnej regeneracji i odnowy. 
Rozwiązanie - HAPPY END to wyjątkowy krem do codziennej całorocznej pielęgnacji stóp, pomaga utrzymać je w higienie i zdrowiu. Zapewnia błyskawiczne działanie zmiękczając i regenerując naskórek, zapobiega pękaniu pięt, likwiduje twardość i zrogowacenia skóry pięt, wygładza i odświeża. Łagodzi dolegliwości spowodowane odciskami i nagniotkami. Regularne stosowanie skutecznie pomaga na problemy skóry stóp i pięt. 
Efekt - zdrowa, miękka i gładka skóra stóp, skłonność do rogowacenia i pękania ograniczona. 

________________

Stosowanie - krem rozprowadzić na osuszoną skórę, pozostawić do wchłonięcia. Dla dodatkowego zmiękczenia i łatwiejszego usunięcia zgrubiałego naskórka stosować bezpośrednio na odciski i nagniotki.


Moja opinia

Niestety u mnie ten produkt się nie sprawdził, strasznie mi wysusza stopy. Nie będę tutaj o nim zbytnio pisała ponieważ użyłam go tylko raz. 
Natomiast co mi się w nim podoba to, to że ma bardzo przyjemny zapach. 




To by było na tyle w tym poście, dajcie koniecznie znać czy mieliście coś z tych produktów i czy wam się sprawdziły. 







85 komentarzy:

  1. Znam jedynie krem z Bielendy.

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty z Bielendy są świetne :) Żel zaciekawił mnie :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog!😍
    Pozdrawiam!
    www.moniacurlygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great review on the above items I have used neutrogena products and they are amazing on my skin.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę się zaopatrzyć w kilka produktów od Evree :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze jak jestem w rossmanie albo innym sklepie to nie widzę takich rzeczy, a zawsze szukam ;) dzięki za fajny post

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wygląd bloga :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę przetestować coś z firmy Evree. Na tonik czaję ię od bardzo długiego czasu.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęciłaś mnie tym peelingiem! Słonecznych wakacji ^^
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej ciekawi mnie ten tonik z Evree. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post - fajnie przygotowane informacje o produktach i super zdjęcia! Obserwuję i czekam na więcej:)
    Pozdro,
    Julia z morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam różany tonik z evree :D jest cudowny
    Świetne przygotowanie

    http://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chetnie sprawdziłabym ten tonik różany ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki z Evree, większość mi się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba muszę się zaopatrzyć w ten peeling. :)

    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel do twarzy bardzo mnie zainteresował. Świetny post1

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam ten różany tonik do twarzy. Nie jest zły, ale zdecydowanie wolę tonik z Tołpy.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat z nimi nie miałam okazji sie poznać :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Evree to cudne kosmetyki:)
    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs!
    I following you, follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadnego z nich nie posiadam, ale niektóre są ciekawe. Może się skuszę na któryś.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Już długo zastanawiam się nad tym tonikiem i chyba wreszcie go kupię :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam strasznie suchą skórę. Ten żel byłby dla mnie hah :D.
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię produkty z Bielendy, ale ten tonik Evree wydaje się ciekawy i chętnie bym go wypróbowała :*
    Obserwuje!
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. O widzisz, ja też teraz na prawo jazdy :) Nie słyszałam o żadnym z przedstawionych produktów.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten tonik różany i nigdy nie próbowałam psikać nim twarzy po skończonym makijażu :o Jutro spróbuję i może efekt mi się spodoba!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam tylko krem z Bielendy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam żadnego z tych produktów ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Żadnego z tych produktów nie używałam jeszcze, ale są to na prawdę interesujące produkty. Muszę zdecydowanie użyć peelingu do twarzy. Mam nadzieję, że również się w nim zakocham :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam wodę różaną i z całego serca polecam. Ciekawe produkty.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Products and photos really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie stosowałam wcześniej żadnego z tych kosmetyków ale różany tonik do twarzy niesmowicie mnie zaciekawił!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  34. nice post, like it :)
    happy Sunday :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie znam tych produktów :) ale ciekawy jest ten tonik z Evree :) ja osobiście lubię zapach róży w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam żadnego z tych produktów i niestety nie mogę się na ich temat wypowiedzieć :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. żadnego z tych produktów nie znam osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawe produkty! O niektórych z nich słyszę pierwszy raz.

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię tonik różany z Evvre <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale chętnie wypróbuję piling z neutrogeny :)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Żadnego nie używałam ale wyglądają ciekawie, pierwszy mi się bardzo podoba! Obserwuje!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam ten tonik z evree! myślałam, że będzie niewydajny, ale aplikator w formie spreju działa na plus!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam tonik różany z Evree <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe kosmetyki, zwłaszcza peeling do twarzy z Neutogeny, bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, więc chciałabym go przetestować :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzisiaj kupiłam ten tonik różany, bardzo mi się podoba to, że jest w formie mgiełki :D

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie miałam do czynienia z tym produktem :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam produkty z firmy Neutrogena na ich peelingach jeszcze nigdy sie nie zawiodlam! A ten o grapefruitowy jest moim ulubiencem <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe produkty, myślę, że nie jeden z chęcią bym wypróbowała! <3
    O niektórych słyszę pierwszy raz więc może warto się skusić, haha.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam neutrogene zawsze ratuje się nią w czasie zimy i potrafi zdziałać cuda. Z evre miałam kremy do rąk i bardzo miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wody różane lub toniki na bazie płatków róży, tak jak tutaj, to jest coś, co idealnie odświeża i łagodzi. Jak najbardziej jestem za tym składnikiem <3
    Lubie Mixę i ufam tej marce, bo bardzo pomogła mi z nawrotem suchej cery. Natomiast jeśli chodzi o grejpfrutową Neutrogenę, to peeling wygląda całkiem spoko i może się sprawdzić do użytku 1-2 razy na tydzień, jednak nie polecam żelu do oczyszczania z tej serii - wyżera :/
    Cieszę się z twoich dobrych wrażeń<3

    OdpowiedzUsuń
  54. Miałam w planach kupno żelu z Mixy, ale nie wiedziałam, czy warto. Po twojej opinii wnioskuję jednak, że tak i chętnie go kupię.
    Różany tonik również wygląda kusząco :))

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Muszę sobie chyba kupić ten żel do twarzy, bo każdy mi wysusza skórę. Twoja opinia była bardzo przydatna. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale ten krem do stóp Bielandy bardzo mnie zainteresował, z chęcią go przetestuję, może u mnie się sprawdzi :)
    Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow dear, post is great and photos are amazing, I'm in love :)
    I'm following you now #112, how about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. uwielbiam posty z nowościami!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. słyszałam, że ostatni krem jest bardzo dobry :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Evree magic rose z chęcią przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. nigdy ne slyszałam o tyh kosmetykach, jak na ten moment u mnie sprawdza sie La Roche. Jednak dobrze poszerzyc swoj zakres kosmetykow!
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  63. Super rzeczy :D
    Uwielbiam peelingi :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Już kiedyś widziałam jak Red Lipstic Monster polecała ten tonik różany z Evree, jak będę w Rossmannie muszę się mu przyjrzeć, haha. Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Lubię produkty z Eveline. Mam krem do rąk i paznokci i bardzo fajnie nawilża :)! Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. uwielbiam zapach róży i bardzo zaciekawiła mnie ta mgiełka <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Słyszałam wiele pozytywnych komentarzy o tym peelingu, fajnie że Tobie również się sprawdził! :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Szczerze mówiąc wszystkie produkty widzę pierwszy raz na oczy, ale dla mnie to duży plus - będę wiedziała co kupić!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie miałam żadnego z podanych kosmetyków, ale marki ogólnie lubię :) mixa i bilenda są naprawdę dobre :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Products seem really nice! :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten pierwszy na liście tonik na pewno znajdzie się i u mnie. Szkoda, że te produkty do stóp nie są udane, no bo jednak spodziewałam się tych "pięknych" stóp ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  72. bardzo lubię firme evree :) szczególnie ich olejek arganowy!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Koniecznie muszę wypróbować ten tonik różany, ponieważ ciągle słyszę o nim mega pozytywne opinie!☼
    Pozdrawiam Cię cieplutko,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  74. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale ten
    peeling do twarzy neutrogena bardzo mnie zaciekawił :) Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  75. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Jeszcze nie miałam żadnego z powyższych :)

    OdpowiedzUsuń
  77. lovely :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  78. Super bardzo przydany wpis.Dowiedziałam się kilku rzeczy i niektóre produkty brzmią zachęcająco.
    julie-s-world.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Lubie posty typowo pielęgnacyjne. Zawsze można znaleźć jakiś ciekawy produkt. Od dłuższego czasu szukam dobrego kremu do stóp. Myślę, że rozejrzę się za tym z eveline.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Wlasnie uzywam toniku z Evree, ale jednak nie moge przebrnac przez zapach roz. Mialam kiedys tonik z Mixy, ale nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń