środa, 24 maja 2017

# OOTD











23 komentarze:

  1. Lubie takie połaczenia a koszula jest po prostu świetna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz :)
    cudna torebka :)
    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koszula <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie! Białe spodnie są rewelacyjne, muszę w końcu kupić ;) Ciekawie wyglądasz w tej koszuli, a zdjęcia bardzo ładne, wiosenne.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz ;) mega jest ta koszula ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny zestaw, podoba mi się koszula. Ostanio mam na ich punkcie bzika :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, buty z torebką idealnie do siebie pasują. :)

    Może wspólna obserwacja? ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) a buty kusza od dawna

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja :) taka lekka, wakacyjna wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta torebka z Mohito jest prześliczna :) Świetnie pasuje do stylizacji!
    www.moda-eny.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie, bardzo mi sie podoba :D
    Obserwuje :*
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne połączenie,super torebka ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie :) tak prosto

    OdpowiedzUsuń
  15. jejuu *.* cudownie! świetnie zgrana kolorystycznie stylizacja :3 torebka cudowna :3
    obserwuję :D
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość świetna, buty i torebka super kolor.
    Jeśli jesteście miłośniczkami biżuterii tak jak ja, to zapraszam na mój blog o biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Excellent post :) I like your blog :)
    I'm following you :) If you like, visit my blog :)

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń