środa, 19 kwietnia 2017

CO WARTO, A CZEGO NIE WARTO ~ KUPOWAĆ NA PROMOCJI W ROSSMANIE




Zapewne do wielu z Was dotarła informacja, że od jutra są promocje w Rossmannie -49%. 
W tym roku jest nieco inaczej niż w ubiegłe lata, ponieważ wszystko jest połączone, 
czyli od 20 do 28.04 będzie promocja na pudry, podkłady, korektory, tusze do rzęs, lakiery do paznokci, szminki, bronzery i rozświetlacze. 


Przygotowałam dla was nieco inaczej niż w tamtym roku ponieważ pokaże wam produkty które się u mnie sprawdziły, ale także które uważam że niestety nie zasługują na kupno :) 


REVLON COLORSTAY 


cena - 69 zł stacjonarnie , internetowo 26 zł 
kolor - 150 BUFF / CHAMOIS
pojemność - 30 ml 
Zdecydowanie kupię ponownie. 

OPIS : 

Jest to mój jeden z ulubionych podkładów jakie miałam.
 Krycie ma średnie na bardzo dobre. Nie powoduje, że moja skóra się w ciągu dnia świeci co jest ogromnym plusem. Nie podkreśla mi suchych skórek oraz ma wygodną pompkę. 
Zdecydowanie go kupię ponownie! :) 


 RIMMEL- MATCH PERFECTION 


cena - 30 zł 
kolor - 030 Classic Beige 
pojemność - 7 ml 
Kupię ponownie! 

OPIS : 

Bardzo fajny korektor, nie za bardzo kryje, jednak daje mega efekt rozświetlenia. 
Ma gęstą konsystencję. 
Jedynym minusem jakim zauważyłam to niestety słaba wydajność.



LOVELY - HIGHLIGHTER


Cena - 9 zł 
kolor - Silver 
pojemność - 10 ml 
Zdecydowanie kupię ponownie! 



Cóż tu dużo mówić, jest to chyba jeden z najlepszych i  najpopularniejszych rozświetlaczy z niżej półki jakie znam. 
Świetnie rozświetla, daje uczucie świeżej skóry. 
Zdecydowanie go kupie ponownie! 



Natomiast teraz pokażę wam produkty które się u mnie średnio sprawdziły lub wcale.   



ASTOR - PERFECT STAY 
























cena - 38 zł 
kolor - 100 Ivory
pojemność - 30 ml 
Nie wiem czy kupię, 

OPIS : 

Podkład NIESTETY mega oksyduje, moja twarz jest dość blada więc nie jest to podkład dla mnie. 
Krycie ma świetne. Gama kolorystyczna szeroka jednak te podkłady są mimo wszystko  za ciemne! 
Może się skuszę na ten podkład latem. 


RIMMEL MATCH PERFECTION 


cena - 37 zł 
kolor - 010 Light Porcelain 
pojemność - 30 ml 
Zdecydowanie nie kupię ! 

OPIS : 

Podkład w ogóle nie wart swojej ceny, krycie ma bardzo słabe, jego kolor wpada w różowe tony. 
Po kilku godzinach na twarzy wygląda jak ciastko. Po godzinie się bardzo świeci! 
Zdecydowanie go nigdy więcej nie kupię! :) 



ASTOR - SKINMATCH BRONZER 



cena - 30 zł 
kolor - 001 Blonde 
pojemność - 7,65 g 
Nie kupię ponownie .

OPIS : 

Produkt ma strasznie "ceglasty" odcień. Należy uważać jak się go używa, ponieważ można zrobić sobie okropne plamy. 
Plusem tego produktu jest trwałość. 




To by było na tyle co mam Wam do pokazania, chciałabym się z Wami również podzielić tym co zamierzam sobie kupić. 

- Podkład Maybelline Affinitone HD 
- Korektor Maybelline Affinitone Concealer 
- Puder Rimmel Stay Matte

 A wy coś planujecie sobie kupić na tej promocji w Rossmannie ? :) 
Dajcie znać w komentarzu. 

16 komentarzy:

  1. Cena Revlona w Rossmannie to jakiś żart :D W drogerii w moim mieście kosztuje 22 zł także różnica jest olbrzymia! Bardzo lubię rozświetlacz z Lovely. Mam go od niedawna, a już mi się kończy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Rossmann trochę przesadził z tą ceną! :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten korektor z Rimmela. Dzisiaj zamierzam go kupić jeśli będzie :D

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. ten podkład z Revlon jest świetny ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład z Revlon'a jest bardzo fajny, kupuję go internetowo lub stacjonarnie w innej drogerii, bo w Rossmannie ceny są straszne! :D
    Bardzo fajny post <3
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię podkład z Revlona :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. MI akurat niebieski rimmel bardzo pasuje :)
    co do rozswietlacza - moj ulubiony!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam żadnego z podanych produktów, dlatego ciążko mi cokolwiek o nich powiedzieć :) muszę wypróbować te przez ciebie polecane :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może się skuszę na ten podkład z Revlonu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten podkład i korektor z Maybelline,który planujesz kupić miałam,ale bardzo się u mnie kiepsko sprawdził.Wraz z moją koleżanką jesteśmy zdania,że wiele tańszych marek ma lepsze podkłady niż ten wspomniany ... A ten podkład z Revlonu planuję przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo osób poleca ten podklad z Revlona :)

    http://klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely!
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie natomiast sprawdza się podkład z Astora, bardzo go lubię ;) A rozświetlacz z lovely to zdecydowany ulubieniec - zaraz po Mary Lou z The Balm :D

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Ci za pożyteczne porady. Dzięki Tobie będę wiedziała na co w szczególności mam zwracać uwagę na drogeryjnych promocjach. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń