poniedziałek, 27 marca 2017

ROK BLOGA !

Cześć kochani! 

Dzisiaj mija rocznica mojego bloga, którego założyłam dokładnie  rok temu - 28 marca! 
Przez ten rok udało mi się uzyskać 94 obserwatorów oraz 14900 wyświetleń!
Mam nadzieję. że będą leciały kolejne lata gdzie będę tutaj z wami. 
Chciałabym każdemu z osobno podziękować za to, że wchodzicie tutaj na bloga, komentujecie, czytacie i obserwujecie~! 
Dzięki wam opublikowałam 43 posty, wy mnie motywujecie do dalszego działania. 
Dlatego jeszcze raz wam wszystkim baaaardzo z całego serca DZIĘKUJĘ!

Przygotowałam dla Was mix zdjęć z całego roku! :)






8 komentarzy:

  1. Gratulacje, życzę kolejnych wspaniałych lat:))))
    Ja swoją rocznicę odchodziłam wczoraj haha
    Świetny mix, bardzo fajnie Ci wyszedł :)

    Miłego dnia !
    U mnie urodzinowe ROZDANIE, zapraszam:)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego :D i dalszych sukcesow ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Życzę, kolejnych lat na blogspocie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ze wytrwałaś <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń