czwartek, 16 lutego 2017

JAK WYGLĄDAJĄ WSPÓŁPRACE Z FIRMAMI?

Cześć Kochani !

Wielu blogerów współpracuje z różnymi firmami jednak nie każdy o tym mówi. 
 Ludzi tzw. "zewnątrz", którzy nie siedzą w blogosferze ciekawi.


Ja postaram się to opisać z mojego prawie rocznego doświadczenia.

A więc ja dostałam kilka propozycji współprac gdy miałam zaledwie niecały miesiąc bloga.
Miałam wtedy 4000 wyświetleń oraz 45 obserwatorów. 
Uznałam, że nie będę w tak szybkim tempie ich zawierała. Byłam wtedy świeżą blogerką nie wiedziałam czy mój blog się dalej rozwinie czy go będę prowadziła przez kolejny miesiąc i z niego zrezygnuje.


Opiszę wam każdą firmę z osobna z którą współpracuję lub współpracowałam i jakie są moje przemyślenia na temat tej firmy.


FIRMA ZAFUL (KLIK)

Jest to firma która najbardziej przypadła mi do gustu pod względem asortymentu. Ciuchy są wykonane bardzo dobrze,  z bardzo fajnego materiału.  Zamawiałam już kilka razy i jedynie raz  byłam  niezadowolona z jednego sweterka (przyszedł dziurawy) Link do swetra i postu znajdziecie TUTAJ.
Paczka do mnie zazwyczaj z tej firmy dochodzi od 5-15 dni roboczych.



 FIRMA ROSEGAL (KLIK )

Tak jak poprzedni sklep, ten również ma ciuchy bardzo dobrze wykonane.  Z tego sklepu miałam okazje jedynie 2 razy zamówić rzeczy i również byłam zadowolona. 
Paczka do mnie dochodziła od 15-25 dni roboczych. 



FIRMA RABBLE ( KLIK ) 

Jest to firma która składa się z kodów rabatowych. Co tydzień wysyła do nas na email tematy o których możemy ale nie musimy pisać. 





Dajcie znać czy współpracowaliście z tymi firmami i jaką macie wobec tych sklepów opinię. 


MOJE SOCIAL MEDIA: 















23 komentarze:

  1. Ja miałam propozycje współpracy z Zaful i SammyDress, ale nie przyjełam bo nie wiedziałam czy pomysł z blogiem wypali.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę współpracujemy z każdą z tych firm i również mamy takie same zdanie ^^ Zaful - racja wygrywa! :D Rabble to super wyjście, gdy nie ma się e=tematu na wpis ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie rosegal i zaful :) Są najlepsze i nie oszukują :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze znać twoją opinię na temat współpracy z tymi firmami :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie współpracowałam z żadną firmą. Fajnie, że ktoś wypowiada się na temat współprac, więcej takich postów :)

    http://little-foxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. współpracowałam póki co z kilkunastoma firmami, a podobną ilośc firm niestety odrzuciłam, bo albo były to firmy z rzeczami, których nie używam lub nie noszę, albo jakieś wymagania z kosmosu typu: zrecenzuj nasz produkt "pozytywnie" (nawet jesli mi się nie spodoba!),a potem produkt nam odeślij - śmiechu warte! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę! Takiej współpracy jeszcze nie dostałam, faktycznie śmiechu warte. Masakra :o

      Usuń
  7. Gratuluję :)
    Z tymi firmami nie miałam okazji współpracować.

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Zaful tez współpracuje jakiś czas. Zgadzam się z Twoja opinia, jednak ja mogłabym napisać o nich cały post :)
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post :) na pewno się przyda :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ,że to opisałaś ja jeszcze nie nie miałam okazji współpracować z firmami ale może w najbliższym czasie ..:)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam te firmy i współpracuje z nimi. Najlepsza z tych to Zaful :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. przydatny post ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie współpracowałam z żadną z tych firm, ale lubię czytać tego typu posty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Współprace z zaful też dobrze wspominam oprócz tego gdy dostałam zamiast płaszcza w rozmiarze S - XXL zaproponowali wymianę i tyle, później zero kontaktu co mnie bardzo zdziwiło. Z resztą wymienionych nie współpracowałam

    Ale jeśli o współpracach mowa, to teraz mam małe rozdanie z firmą Banggood, mam nadzieję, że wpadniesz na mojego bloga i weźmiesz udział! :)
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Najczęściej słyszę o współpracy z Zaful, sama jeszcze nie miałam okazji współpracować z żadną z tych firm które wymieniłaś ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja współpracuje z 2 pierwszymi firmami :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. great post!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam współpracy z żadną firmą i jak na razie się na to nie zapowiada..
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama kilka dni temu dodałam bardzo podobnego posta, tylko z innymi firmami :) Myślę, że takie wpisy są bardzo przydatne dla początkujących blogerek i tych, które chcą jakąś współpracę rozpocząć :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Współpracowałam z rabble, ale na dłuższą metę nie podobała mi się ta współpraca.
    Bardzo przydatny post! :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń