środa, 1 lutego 2017

CATRICE - HD LIQUID COVERAGE


Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję podkładu marki Catrice Hd Liquid Coverage. 
Widziałam, że ma dużo pozytywnych opinii w internecie, także zakupiłam go. Posiadam go dopiero od miesiąca i zauważyłam zalety oraz wady tego produktu. 
A jakie, dowiecie się w dalszej części tego postu... 





Jak zapewnia producent podkład Catrice Hd Liquid Coverage jest kryjący. 
Ultra lekka płynna formuła gwarantuje intensywne krycie przy zachowaniu naturalnego wyglądu bez efektu maski. Efekt drugiej skóry. Podkład jest bardzo trwały oraz wygładza cerę, dając efekt      "High Definition" dlatego jest idealny do sesji fotograficznych. 
Testowany dermatologicznie. 


ZALETY :
_____

Trwałość - podkład naprawdę długo utrzymuje się na twarzy, kiedy pada deszcz albo śnieg w okolicy nosa ubytki są naprawdę niewielkie.

Krycie - naprawdę całkiem fajne, krycie średnie w stronę mocnego. Podkład przykryje nam  przebarwienia, niedoskonałości. 

Mat - bardzo dobrze matuje! Nie jest to efekt maski, czuć lekkie nawilżenie. Produkt utrwalony pudrem matującym utrzymuje się znacznie dłużej!



WADY : 

_____

Ciemnieje - podkład lekko oksyduje w ciągu dnia. Robi to naprawdę minimalnie. 

Gama kolorystyczna - niestety są tylko 4 odcienie, przy czym nawet najjaśniejszy nie sprawdzi się u osób które mają naprawdę jasną cerę - dlatego niestety nie jest ten podkład dla każdego. 

Dostępność - niestety tu jest ciężko, w dniu w którym jest dostawa w sklepie kolor najjaśniejszy znika w mgnieniu oka! 



Ja używam koloru najjaśniejszego 010 i jest idealny! 

REASUMUJĄC 

Podkład jest naprawdę wart uwagi, dobrze kryje, dobrze matuje jak na produkty drogeryjne nie jest drogi ponieważ kosztuje on plus, minus 30 zł :) 
Dajcie znać czy używałyście tego produktu i czy u was się on sprawdził :* 


SOCIAL MEDIA


14 komentarzy:

  1. Nie miałam tego podkładu, ale prezentuje się świetnie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo osób poleca ten podkład, ale ja niesety jestem jedną z tych zbyt jasnych, na które każdy jest za ciemny...

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie uzywam takich rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jedyne co nie odpowiada to szklana buteleczka. Kosmetyk do użytku tylko w domu, co przy moim sposobie życia jest niestety niewykonalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. korci mnie strasznie aby go zakupić! Pozdrawiam:*


    https://voguerois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam odlewkę od koleżanki i świetnie się u mnie spisał. Na pewno kupie pełnowymiarowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli dobrze matuje to muszę go przetestować! :)

    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. planuje kupić w najbliższym czasie :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli ciężko miałabym z tym podkładem, bo najczęściej kupuję te najjaśniejsze :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie ciężko mi go dostać, a poluję na niego :|
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wgl nie używam podkładów :/

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie używam podkładów ale jak podkład ciemnieje to nie za fajnie
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. i love fashion and your clothing style is very modern and elegant, thank you for sharing I am very happy kebaya modern

    OdpowiedzUsuń