czwartek, 15 grudnia 2016

# ŚWIĄTECZNY TAG

Cześć.

Do świąt zostało już bardzo mało czasu, a więc postanowiłam zrobić świąteczny tag.  
Dość długo się zastanawiałam czy zrobić go teraz czy 2,3 dni przed wigilią ale uznałam że teraz to jest odpowiedni moment.

Jeżeli jesteście ciekawi jak spędzam wigilie, lub jakie są moje ulubione świąteczne piosenki to zapraszam do dalszej części postu! :)



1. Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?


-  U mnie od kilku dobrych lat jest żywa choinka, 
zazwyczaj jest ubrana na kolor czerwony oraz złoty. 


2. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?

- Tu miałam bardzo duży problem, ponieważ każdy mnie się pytał 
co bym chciała otrzymać. W tym roku nie wiem, nie mam pomysłu. 


3. Jakie są twoje ulubione świąteczne filmy? 

-Tutaj niestety polecę klasyką ponieważ jest to 
 "Kevin sam w domu". 


4. Jak wyglądają święta w Twoim domu?

- Na wigilię jesteśmy w domu, zazwyczaj przychodzili do nas 
dziadkowie. Dzielimy się opłatkiem, jemy potrawy, śpiewamy kolędy
a następnie odpakowujemy prezenty. 


5. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?

- Zdecydowanie zapach mandarynek. 


6. Ulubiona świąteczna potrawa?

- Barszcz z uszkami :) 

7. Odliczasz dni do świąt?

- Tak odliczam i nie mogę się ich doczekać :D.


8.  Czy na święta lubisz zostać cały dzień w pidżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?

- Zdecydowanie lubię się ładnie ubrać.


9. Jak spędzasz tegoroczne święta?

- Myślę, że tak jak co roku. W wigilię jesteśmy w domu, 
w pierwszy dzień świąt spędzamy u jednej babci ,
a w drugi dzień świąt jedziemy do drugiej babci. 


10. Ulubiony świąteczny napój?

- Może nie jest to typowo świąteczny napój, ale jest to 
herbata z miodem i cytryną! 


11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej? 


- Dla mnie jest to bez różnicy, ale fakt faktem mega podobają mi się
 białe lampki. 


12. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?


- Nie, niestety nigdy. W tym roku już na pewno nie będę budowała.
Może za rok...


13. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole? 

- Jak już wcześniej pisałam, uwielbiam barszcz z uszkami,
dlatego też nie wyobrażam sobie, aby tej potrawy miało 
zabraknąć na stole wigilijnym.

14. Posiadasz kalendarz adwentowy?

Tak, posiadam kalendarz adwentowy. Jestem w szoku, że jakoś 
dzień w dzień otwieram te okienka, zawsze to wyglądało 
tak że zjadałam to w 3,4 dni :D


15. Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna piosenka ?

- Angielskie :

- Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

-Wham! - Last Christmas

- Polskie : 

- Czerwone gitary - Jest taki dzień

- DeSu - Kto wie czy za rogiem

- Piękni i Młodzi - To nasze Święta



To by było na tyle mam nadzieję, że wam się spodoba. Dajcie koniecznie znać gdzie wy spędzacie święta. 


GDZIE MNIE ZNAJDZIECIE : 




8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ludziom tego optymizmu ze świąt :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Barszcz z uszkami kocham <3 Nie ma świąt bez Kevina :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie robiłam chatki z piernika, ale kupiłam wczoraj jakiś zestaw gdzie są szablony, masa itp. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z roku na rok nie wiem, co chciałabym dostać, a przypominam sobie już po :)

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Barszcz z uszkami - uwielbiam. <3 I mandarynki, a raczej ich zapach, również są dla mnie oznaką świąt. :D

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kalendarz, ale dzięki mojemu bratu mogłam jeść czekoladki tylko 10 dni :)
    Nigdy nie miała u siebie żywej choinki - igły z niej nieustannie spadają, a i lepiej, by drzewa sobie rosły spokojnie na zewnątrz i filtrowały nam to powietrze (pozostałości klasy ekologicznej).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku mam sztuczną choinkę :c świetny tag !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń