czwartek, 22 grudnia 2016

# Christmas my way - Mój sposób na święta.




Czym są dla was święta? Bo dla mnie jest to magiczny czas spędzony w gronie mi najbliższych osób, jest to czas kiedy wraz z rodziną dzielimy się opłatkiem, kolędujemy i dajemy sobie prezenty.
W mojej rodzinie od wielu lat tradycją jest żywa choinka którą zazwyczaj przystrajamy wspólnie z moją młodszą siostrą.



Zwyczajem jest także sianko pod obrusem, dzielenie się z każdym opłatkiem, spożywanie dwunastu potraw, śpiewanie wspólnie kolęd, odpakowywanie prezentów oraz pasterka która odbywa się zawsze o godzinie dwunastej w nocy.
Według mnie najlepszym daniem podczas kolacji wigilijnej jest barszcz z uszkami, który najlepiej smakuje gdyż jadam go jedynie raz lub dwa razy w ciągu roku.


W ten wyjątkowy wieczór lubię się ubrać elegancko zazwyczaj jest to czarna spódnica i koszula, ponieważ jest to dla mnie wyjątkowy i bardzo klimatyczny dzień.
Z okazji świąt Bożego Narodzenia mamy dla was z firmą Rabble mega kody rabatowe do sklepu Stylepit gdzie znajdziecie promocje nawet do -60%.



W ten dzień mój makijaż jest trochę mocniejszy, lubię podkreślić oko paletką z Kobo, dać więcej rozświetlacza oraz bronzera. 


W pierwszy dzień świąt idziemy do moich dziadków, gdzie spotykamy się z rodziną od strony mojej mamy. Wspólnie spędzamy czas oraz rozmawiamy.
Natomiast drugi dzień świąt spędzamy u dziadków od strony mojego taty.



Kochani wielkimi krokami zbliża się sylwester dlatego trzeba już pomału myśleć nad makijażem dlatego  mam dla was Kody Rabatowe ze sklepów :








3 komentarze:

  1. Dla mnie święta są najpiękniejszym czasem kiedy mogę spędzić czas w gronie rodziny, której tak często nie widzę :) Na stole zawsze musi być u mnie 12 potraw i nikt nie może wstać puki nie spróbujemy ich wszystkich :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie święta już od kilku lat nie mają już tej magii, może dlatego, że jestem już starsza i przeżywam je zupełnie w inny sposób. Coś czuję, że staną się dla mnie najpiękniejszym czasem kiedy będę mogła zaprosić rodzinę do siebie, do swojego domu. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie świeta juz dawno straciły ten swój urok.. :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/merry-christmas.html

    OdpowiedzUsuń