piątek, 4 listopada 2016

#NOWOŚCI KOSMETYCZNE/ ROSSMANN -49% I NIE TYLKO.





Zakończyły się promocje w Rossmannie, chciałam kupić sobie tylko 2 produkty wyszło tych produktów troszkę więcej. Ale cieszę się, że zakupiłam te rzeczy które chciałam i długi czas na nie polowałam. Nie będę się nad tymi produktami dużo rozpisywała, ponieważ nie przetestowałam ich jeszcze dokładnie, przekażę wam tylko moje pierwsze odczucie.
Na początek zacznę od tego co chciałam kupić.



 Puder Rimmel Lasting Finish - kolor 002 Soft Beige //  produkt dobrze matuje i dość długo się utrzymuje na twarzy. Na początek jestem bardzo z niego zadowolona. Plus tego produktu to również opakowanie, dołączona jest gąbeczka oraz lusterko.





Korektor Rimmel Match Perfection - kolor najjaśniejszy 030 Classic Beige // jestem tym korektorem zachwycona, idealnie rozświetla okolice pod oczami.



Teraz przejdźmy do tych produktów których nie miałam zamiaru kupować :)

Rozświetlacz Lovely Silver highlighter - jestem tym produktem również zachwycona! Świetnie rozświetla i długo się utrzymuje (czytałam wiele opinii na temat tego produktu i większość ludzi mówi że to jest zamiennik kultowego rozświetlacza od Mary- Lou Manizer )



Astor SkinMatch 4Ever Bronzer - co do tego produktu mam mieszane uczucia, jest bardzo dobrze napigmentowany i łatwo sobie można zrobić nim krzywdę jest bardzo ciemny.
Plus to zdecydowanie trwałość.




Ostatnia rzecz to podkład, który zakupiłam w sklepie stacjonarnym "ASTOR" - są tam bardzo często promocje i można tam za połowę ceny kupić takie same produkty jak np w Rossmannie, Natura, Superpharm.

Podkład Rimmel Match Perfection - kolor 010 Porcelain // od razu na wstępie zaznaczę, że nie polecam tego produktu zamawiać Online, ponieważ ciężko jest z kolorami. Nigdy w życiu nie miałam takiego jasnego koloru i nigdy nie pomyślałam, że mogłabym go mieć.  Co do produktu, ma średnie krycie, ale dobrze nawilża.


To by było na tyle moich zakupów, jestem ciekawa czy wy coś fajnego kupiłyście, a może coś macie z tego co ja pokazałam? Dajcie znać :* 

22 komentarze:

  1. Mam ten sam podkład Match, również kupiłam go na promocjach :).

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i mam dużo z Twoich nowości :). Widzę, że Tobie ten puder też kaminieje tzn. robi się taka skorupka :( Podzielam Twoje zdanie na jego temat, ale ta skorupa jest wkurzająca :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci ponieważ ja nie wykorzystałam tej promocji i teraz jestem bardzo zła na siebie!
    Ciekawe produkty, fajny post! :)

    http://vviktooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam rozświetlacz :)
    Zapraszam do mnie, jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj
    http://meryandcara.blogspot.com/ - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety tym razem nie kupiłam niczego na tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na tej wyprzedaży jakoś szczególnego nie upolowałam, ale widzę że kupiłaś korektor Rimmel Match Perfection i mogę ci teraz szczerze powiedzieć że będziesz z niego bardzo zadowolona :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję + ten rozświetlacz z lovely jest boski
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O rozświetlaczu słyszałam już masę dobrych opinii i chyba czas go wypróbować haha :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam rozświetlacz z tej firmy tyle, że gold. Podkład również posiadam i jak dla mnie jest okej, chociaż uważam, że kiedyś był lepszy :)
    Pozdrawiam

    Millie Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam rozświetlacz :) Uwielbiam go ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mam rozświetlacz i bronzer i jestem bardzo zadowolona z tych produktów :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie używam zbyt wielu kosmetyków, dlatego te promocje nie były dla mnie okazją do obkupienia się, ale udało mi się znaleźć korektor i śliczną konturówkę za bardzo niską cenę:D

    Zapraszam: klik<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dokładnie tak samo ;) Chcę kupić tylko dwie rzeczy... ale wracam do domu z pełnymi siatkami i pustym portfelem ;) No cóż, taki los nas, zakupoholiczek :* Nie używałam żadnego z tych produktów, ale chyba warto spróbować, skoro polecasz ;) Bardzo podoba mi się sposób pisania przez Ciebie recenzji ;) Bardzo rzetelnie :) Oby tak dalej, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia w poście :) Miałam kupić ten sam podkład, ale ze sklepu wyszłam z podkładem Wake me up. Niby fajny, ale wzięłam zbyt ciemny odcień. Z tych samych kosmetyków znalazł się u mnie rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozświetlacz z lovely jest genialny! A co do podkładu to miałam go zakupić, a ostatecznie padło na Astor Perfect Stay ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  18. czy tylko ja uzywam krem i puder a podkladu nie? :D
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się nie udało niczego upolować na promocjach, cóż, może następnym razem.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  20. również mam ten rozświetlacz i jak na tą cenę to nawet okej
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń