niedziela, 13 listopada 2016

#MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ


Dzisiaj przygotowałam dla Was post dotyczący mojego codziennego makijażu. Przestawię Wam moje ulubione produkty, których używam najczęściej. Większość z nich była już przedstawiana przeze mnie na blogu.




Krok 1, jest to baza pod makijaż, mega wydajna. Mój makijaż może się nie trzyma 24h, ale około 8 godzin. Więc myślę, że to i tak sporo. Kosztował on 24.99, zakupiłam go na stronie internetowej Kosmetyki z Ameryki :).


Krok 2, dobrze pewnie każdemu znany podkład z Bourjois Healthy Mix. Nr. 51 LIGHT VANILLA
Mój najlepszy podkład jaki miałam, jest on rozświetlający. Cena tego produktu to 37,49 zł. 
Również zamówiłam na stronie internetowej Kosmetyki z Ameryki.



Krok 3, rozświetlający korektor rimmel match perfection. Kolejny mój ulubieniec, rewelacyjnie rozświetla okolice pod oczami. Nr. 030 Classic beige. Zakupiłam go w rossmanie na promocji -49%.
Normalna jego cena to 31,99 zł .


Krok 4, mój najlepszy puder z Rimmel'a . Nie daje wielkiego matu na twarzy. Kosztuje on 32.99 zł.


Krok 5, moja niezawodna paletka do brwi z Makeup Revolution. Cień utrzymuje się dość długo na brwiach. Cena w graniach 10-14 zł.


Krok 6, to konturowanie twarzy. Zazwyczaj używam tego bronzera z Kobo jest lekki a zarazem daje świetny efekt.


Krok 7, mój totalny must have! Rozświetlacz z Wibo, mam już go meeega długo i nie widać zużycia.
Cena jak na taki produkt jest śmieszna, ponieważ kosztuje on 9.99 zł.


Krok 8, to paletka do oczu z Kobo. Cienie się nie osypują, ale nie trzymają się długo.
Cena w granicach 25-30 zł.


Krok 9, to oczy. Używam tego produktu już długi czas i jestem zachwycona. Wydłuża, rozdziela, podkręca rzęsy! Wszystko to co powinno być to jest sprawdzone. Cena około 14 zł .


Krok 10, to kredka do ust z Golden Rose. Jest świetna, trzyma się dość długo. Cena w granicach
12-14 zł .




 To by było na tyle na sam koniec pokażę wam jak się prezentuje mój makijaż w całości. Dajcie znać czy wam się podoba.  Do następnego! :)



12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :) Również używam tej pomadki z Golden Rose :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie i ślicznie ;) Mam taki sam fluid oraz paletkę do brwi; ) i z tego i z tego jestem mega zadowolona ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, prosty i dziewczęcy makijaż :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bo jest bardzo naturalnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny makijaż, uwielbiam takie w naturalnych odcieniach
    nude, beżu i brązu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo kosmetyków używasz, a makijaż wygląda bardzo ładnie i przede wszystkim naturalnie :) u mnie są zawsze max 3 czy 4 "kroki" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś już czwartym blogiem dzisiaj, na którym widzę post o codziennym makijażu :) hmm.. dość dużo kroków jak na codzienny makijaż, ponieważ u mnie to tylko podkład, korektor i czasem tusz. Widziałam ten rozświetlacz z Wibo w Rossmanie, i chciałam go kupić, ale stwierdziłam, że nie mam takiej potrzeby, pomimo, że cena niziutka. Obserwuję!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż! Mam ten sam korektor jak i bronzer :D A ta szminka w kredce ma bardzo ładny kolorek!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna!
    Również używam tego tuszu jest świetny <3

    https://vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń