poniedziałek, 3 października 2016

#ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI - WRZESIEŃ 16'

Cześć.
Od bardzo dawna myślałam nad stworzeniem nowej serii postów na moim blogu, chodzi o ULUBIEŃCÓW MIESIĄCA.Widziałam na wielu blogach takie posty, zawsze one mnie ciekawiły i z miłą chęcią je czytałam. 
Mam nadzieję, że wam moje produkty przypadną do gustu, nie ma ich za wiele ale naprawdę warto o nich napisać :) 


ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI


Bourjois healthy mix
51 Light Vanilla 



Podkład przeze mnie opisywany w poprzednim poście LINK <--- Tutaj :) 
Jest on naprawdę rewelacyjny, jest to mój totalny must have tego miesiąca!
 Polecam wam go z całego serca. 
Cena 45-50 zł 

CETAPHIL


Jest to mój ulubieniec od bardzo bardzo dawna. Rewelacyjnie nawilża skórę (posmaruję twarz wieczorem to rano mam ją świetnie nawilżoną). Nie pachnie. Jest to produkt do skóry suchej lub wrażliwej. 
Możecie go dostać w Aptece, jego cena to w granicach 43/45 zł 




ZIAJA-ŻEL MYJĄCY NA DZIEŃ 
LUB NA NOC. 


Żel myjący na dzień i na noc - po tym produkcie czuję, że moja skóra jest na maksa oczyszczona, jednak muszę użyć kremu nawilżającego ponieważ trochę przesusza. Ale i tak go bardzo lubię i z miłą chęcią jak skończę to opakowanie to sięgnę po kolejne.
Cena to w granicach 8 zł :) 



AVON ATTRACTION.


Perfumetka z Avonu, ma świetny,dość intensywny zapach, lekko słodkawy. 
Perfumetka idealna na zimniejsze dni! :) 
Cena w granicach 10-15 zł :) 


To by było na tyle moich ulubieńców kosmetycznych miesiąca WRZESIEŃ, dajcie znać czy podoba wam się ta seria i czy macie ją na swoim blogu (jeżeli tak napiszcie w komentarzu linki do waszego bloga- chętnie poczytam) 

Napiszcie również w komentarzu czy znaliście lub testowaliście te produkty i co o nich sądzicie! :) 


Do następnego!:* 


6 komentarzy:

  1. Lubiłam żel z Ziaji. Perfumetka z Avonu fajna. Muszę wypróbować kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaję uwielbiam, a podkład muszę kupić przy najbliższej promocji :)

    Buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumetka jest świetna i ja uwielbiam ten zapach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten żel z Ziaji! Mój ulubiony i niezastąpiony! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie kupie ten produkt z ziaji ;))Duzo osób poleca:D
    Zapraszam do siebie :http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń