sobota, 8 października 2016

#TRZY NAJGORSZE PRODUKTY KOLOROWE DO UST '

Cześć.

Chciałabym wam przedstawić trzy najgorsze produkty kolorowe do ust na których się bardzo zawiodłam. Nie rozpisując się zaczynajmy :)


MAKEUP REVOLUTION 





MAKEUP REVOLUTION - kolor nude. Szminka nie jest w ogóle napigmentowana, Na ustach wygląda okropnie, podkreśla suche skórki. Cieszę się, że nie zapłaciłam za nią dużo, bo jedyne 5 zł! :D

AVON 





 AVON - kolejna słabo napigmentowana szminka, podkreśla suche skórki, wysusza (usta mnie po niej okropnie pieką)

AVON 



AVON - na ręce wygląda zachęcająco, kupiłam ją prawie w tym samym czasie co z Makeup Revolution z myślą, że będą fajnie do siebie pasowały. Jednak ta konturówka na ustach nie daje żadnego koloru...


JESTEM CIEKAWA CZY WY TESTOWAŁYŚCIE TE PRODUKTY.
DAJCIE ZNAĆ JAK WAM SIĘ SPRAWDZIŁY :) 
KTÓRYCH KOSMETYKÓW Z TEJ KATEGORII NIE POLECACIE?

9 komentarzy:

  1. WOW! Szkoda, że produkty AVON'u się nie sprawdziły :/ Tak samo ta pierwsza pomadka :/ Naszym zdaniem szminka jest dobra, gdy dobrze się w niej czujemy :) Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również miałam tą drugą pomadkę. Kolor ładny, a usta cierpią :/

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki uwielbam kosmetyki z Avonu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, będę wiedziała co omijać :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że produkty tych tańszych firm nie są zbyt porządne.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose- są pomadki tanie i porządne.
      Nie zawsze to się sprawdza :D

      Usuń
  6. Spodobałam mi się ta szminka :) może wspólna obserwacja? www.fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń