środa, 19 października 2016

# PROJEKT DENKO #1/2016

Cześć

W tym miesiącu pozbierałam kilka produktów, których używałam i niestety dosięgły już dna.
Z góry zaznaczam, że nie będzie tego aż tak dużo. Nie przedłużając zaczynajmy:)




Płyn micelarny BEBEAUTY - mój faworyt używam go od kilku dobrych lat, nie podrażnia oczu, rewelacyjnie zmywa makijaż jestem przekonana, że każda z was miała już też produkt. :)
Można go kupić w Biedronce za kilka złotych.



Cameleo Maska Keratynowa - moje włosy stały się miękkie, łatwo się je rozczesywało i ładnie pachniała, miałam ją od maja więc była bardzo wydajna :)

1.
 2.

1. Balsam do stóp i paznokci - dobrze nawilżał moje stopy. :)
2. Avon XXL Foot Works - mój najlepszy krem do stóp jaki kiedykolwiek miałam, a miałam ich wiele. Uwielbiam, nie wyobrażam sobie żebym się położyła bez posmarowanych stóp spać.:D
Rewelacyjnie nawilża!!



Podkład Diadem 6in1 - świetny podkład pisałam już kilka razy na jego temat dokładną recenzję znajdziecie TUTAJ .



To już by było na tyle, jak na samym początku pisałam nie ma tego za wiele.
Jestem ciekawa co u was się w tym lub poprzednim miesiącu pokończyło
    dajcie znać w komentarzu :)


ZAPRASZAM WAS RÓWNIEŻ NA MOJEGO 

INSTAGRAMA


24 komentarze:

  1. Miałam ten balsam do stóp i jest naprawdę rewelacyjny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rowniez uzywam tego plynu do oczu i bardzo sobie go chwale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie mam ten płyn micelarny :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo dobrego słyszałam o tym płynie z Biedronki. Osobiście nie miałam go jeszcze, ale chyba się skuszę :) również używam balsamu z Avon :) rewelacja! dzięki niemi pozbyłam się problemu suchej skóry i zahaczania rajstop :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne czego używałam to jedynka, jednak u mnie podrażnia oczy i to niesamowicie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem fanką płynu BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo nie kojarzę żadnego z tych produktów, ale może wypróbuję ten płyn micelarny :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kiedyś używałam ten płyn micelarny! Jest on całkiem dobry :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga, gdzie znajdziesz konkurs, który myślę, że może Cię zainteresować :)
    http://secretsofcosmetology.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. również chwalę sobie ten płyn do demakijażu i balsam do stóp z Avon:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne produkty :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o, a ja o tym płynie micelarnym czytałam wiele negatywnych opinii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno o tym? Bo jest jeszcze taki sam tylko kolorek różowy(on właśnie jest fatalny) :D

      Usuń
  13. Niestety nie miałam żadnego z tych produktów.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę , że dużo kosmetyków zużyłaś :0 a ja chętnie wypróbuję ten krem do stóp skoro taki dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam ten płyn micelarny z biedronki! Jest tani i super działa
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten projekt ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam kiedyś płynu micelarnego z biedronki i nie mam żadnych zastrzeżeń ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne denko, niestety żaden z produktów nie jest mi znany :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Płyn micelarny mam i polecam! Tylko ten niebieski, bo różowy strasznie drażni mi oczy :/ reszty niestety nie uzywallam :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam kiedyś tego płynu do demakijażu i niestety był straszny

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. używałam tego płynu do demakijażu i jak dla mnie był fajny, ale i tak wolę garniera :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  22. Your blog is very nice and I am following you.
    I hope you will follow back.
    Have a good weekend, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń