wtorek, 11 października 2016

#DRESSCLOUD - ZBIERAJ KRYSZTAŁKI, ODBIERAJ NAGRODY !

Cześć.
Kilka dni temu zarejestrowałam się na stronie DRESSCLOUD . Jest to stronka na której dodajecie zdjęcia które kwalifikują się do odpowiednich kategorii.

Kryształki zbiera się poprzez polubienia innych użytkowników. Jest kilka darmowych opcji zbierania takich kryształków poprzez koło fortuny, wyżej czy niżej , zakład z Dresscloud oraz zgadnij i zgarnij.
Musicie zdobyć status "zaufana" aby wygrywać nagrody.
Na samej górze strony jest sklep "SWOP SHOP"gdzie możecie licytować nagrody i dajecie tyle kryształków ile chcecie. Jeżeli wygrasz to ty dostaniesz wiadomość od DC.

Miło by mi było gdybyście zarejestowali się poprzez mój link polecający : 



Macie konto na DC? Jeżeli nie to bardzo wam tą stronkę polecam (spędzam na niej połowę swojego wolnego czasu.) :D
Pamiętajcie o moim linku polecającym :*


ZAPRASZAM WAS NA MOJEGO
INSTAGRAMA






             | TEN POST NIE JEST SPONSOROWANY. :) |


12 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie za bardzo :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś tam konto, ale że nic nie udało mi się wygrać to już tam nie wchodzę :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tam konto i mam już sporo kryształków ale nic mnie nie zachwyca w 100 % :( Czekam na idealnego swopa :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze mam za mało kryształków :)

      Usuń
    2. W miarę szybko można uzbierać jeśli korzysta się ze strony regularnie :) Ja mam już 150 tys a i tak żaden swop w 100% mi nie odpowiada a jak odpowiada to idzie za kosmiczną sumę :D

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze tam konta, chętnie je założe :)
    Obserwuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej strony, z chęcią ją poznam ;)
    http://xgetflowx.blogspot.com/
    *odwdzięczam się za każdą obserwację

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam o istnieniu czegoś takiego, muszę się koniecznie temu przyjrzeć :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w wishlist o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam i jakoś mnie to nie zainteresowało zbytnio :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń