sobota, 29 października 2016

# CHIŃSKIE STRONY 1 *

Cześć :)

Jakiś czas temu dostałam kolejne propozycje współpracy z chińskimi stronami. Napisała do mnie znowu firma ZAFUL oraz pewnie wam znana firma ROSEGAL . 
Poprzednim razem jak mogliście zauważyć byłam zadowolona z jakości ubrań ze strony Zaful. Tym razem znowu się nie zawiodłam, produkty do mnie dotarły prawie takie same jak na stronie. Jedynie jedna rzecz różni się kolorem ale jakość tych produktów jest naprawdę świetna :)
Zamówiłam sobie jedną rzecz, myśląc już o jesieni, którą mamy i możemy odczuć. Kolejne dwie rzeczy będą to dodatki. :)



Natomiast z firmy Rosegal zamówiłam sobie bluzkę, pędzle oraz zalotkę do rzęs.
Bluzka jest z bardzo fajnego materiału, ma świetne wycięcie na plecach które możecie zobaczyć na ich stronie TUTAJ oraz na moim instagramie TUTAJ . 
Pędzle są podróbką RealTechniques- jednakże mają świetne i miękkie włosie. 
O zalotce nie będę się rozpisywała, ponieważ spełnia swoje wszystkie funkcje.

Dzisiaj dodam post z firmy Rosegal i dwie rzeczy z firmy Zaful, jutro spodziewajcie się reszty:)


Mam nadzieję, że post wam się spodoba i dajcie znać w komentarzu czy lubicie chińskie strony i czy coś z nich zamawiałyście:)
























KLIK - bluzka ROSEGAL
KLIK - zalotka ROSEGA 
KLIK - pędzle ROSEGAL
KLIK - naszyjnik ZAFUL
KLIK - szalik ZAFUL     












4 komentarze:

  1. Piękna bluzeczka :) Śliczny szaliczek :)
    Gratuluję współpracy :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzka :) pędzle fajne wyglądają :D
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze nie wiem czemu ale wkurza mnie określenie chińskie strony...kurcze a w normalnym sklepie nie masz chińskich rzeczy? Ostatni kupiłam w biedronce kubek z made in china...nie musiałam wcale wchodzić na takie stronki. Rzeczy w bershka tez sa in china. :) Pozatym świetnie wygladasz :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę naprawdę wszystko dobrze wykonane :)
    Śliczny naszyjnik :)

    http://vviktooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń