środa, 21 września 2016

# CO WARTO KUPIĆ NA PROMOCJI W ROSSMANNIE -49% .

       

          Zaczyna się w Rossmannie wielka promocja na kosmetyki kolorowe.
W tym roku nieco się pozmieniało, ponieważ ;
Od 30.09.2016r - szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci.
Od 06.10.2016r. - tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu, eyelinery.
Od 12.10.2016r. - Podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory do twarzy.

W poprzednim roku było wszystko odwrotnie. 




  PODKŁADY; 





1. Bourjois healthy mix - rozświetlający podkład do twarzy, długo się utrzymuje na twarzy, piękny owocowy zapach, nie zapycha, pozostawia naturalny efekt. 
Mój kolor to: 51 Light Vanilla , cena około 45/50 zł. 

2. Astor perfect Stay - rewelacyjnie krycie, długo się utrzymuje, gęsta konystencja. 
Mój kolor to : 100 Ivory, cena około 30 zł. 


PUDRY;  



1. Max Factor X Creme Puff Pressed Powder - dobrze kryjący puder, nie robi efektu maski, długo się utrzymuje, ma dość specyficzny zapach. 
Jedynym minusem jaki jest to jego kolor, wybrałam kolor 05 Translucent - dlatego powinien się dopasować do kolorytu twarzy, a niestety po pewnym czasie strasznie ciemnieje (moja twarz się robi pomarańczowa) Jednak puder sam w sobie naprawdę jest dobry! :) 
Cena około 25 zł 
2. Rimmel London Match Perfection - puder transparentny, ma średnie krycie, dopasowuje się do kolorytu twarzy, przyjemnie się go nakłada gąbeczką zawartą w środku. 
Cena około 25 zł 
KOREKTOR; 


1. Catrice Camouflage - kremowy korektor który rewelacyjnie kryje największe niedoskonałości.
Cena około 14 zł 


BRONZERY,RÓŻE,ROZŚWIETLACZE; 




1. Wibo 3 Steps to perfect face - rewelacyjny bronzer ( Jak można zobaczyć bronzer sięgnął dna )
długo się utrzymuje gdyby tylko była taka możliwość kupienia tylko tego jednego produktu bez żadnego słowa bym się na to skusiła :D 
Rozświetlacz również dobry :) 
Różu niestety nie używałam. 
Zestaw Light , cena około 18 zł 
2. Wibo Diamond Illuminator - utrzymuje się przez cały dzień na twarzy, mocno napigmentowany, pięknie rozświetla, szybko się rozprowadza. 
Cena około 10 zł . 


Tusze do rzęs; 


1. Miss sporty Studio Lash 3D Volumythic -  wydłuża rzęsy, rozdziela, podkręca, długo utrzymuje, nie osypuje się. 
Cena około 14 zł 




Co ja planuję zakupić?

- KOREKTOR:
RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION SKIN TONE 2IN1 CONCEALER

-PUDER
RIMMEL LASTING FINISH 25H POWDER FOUNDATION 




Na sam koniec chciałabym wam serdecznie polecić dwa produkty z Kobo, niestety tej marki nie ma w Rossmannie. 

Bronzer- dobrze się utrzymuje, świetny kolor.

Paletka cieni - świetne kolory ( satynowe i lśniące) 


Dajcie znać w komentarzu czy mieliście coś z tego co wyżej wam pokazałam i czy wam się sprawdziło :) 

38 komentarzy:

  1. Tusz jest świetny a pudrów nie uzywam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie w marcu kupowałam podkład Bourjois, teraz z pewnością kupię puder Manhattan, może jakiś tusz do rzęs, eyeliner ... Zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kosmetyków, które przedstawiłaś, to miałam tylko bronzer z wibo, w sumie mam go dalej. Jestem mega zadowolona ;)
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie wiem czy będe na coś polować :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę uderzyć do Rossmana ;)


    Możesz poklikać u mnie w najnowszym poście?
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tego co polecasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zainwestować w jakąś dobrą mascarę :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tak bardzo nie chce wydawać pieniędzy ale promocja za bardzo kusi :D Obiecałam sobie, że kupię tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Żadnej z tych wyżej wymienionych przez Ciebie nie miałam :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałby mi się ten tusz ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za te daty! Muszę sobie je zapisać i sporządzić listę zakupów ;)
    Myślę, że z rzeczy, które pokazałaś skuszę na rozświetlacz z wibo i kolejne opakowanie korektora catrice ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie ubolewam, że nie ma marki kobo w rosmanie bo mają naprawdę fajne produkty.Dużo słyszałam o tym tuszu i chyba się na niego skusze :)
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się już doczekać tych promocji ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się doczekać tych promocji, bo na swojej liście mam kilka rzeczy do kupienia :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już się nie mogę doczekać, przydąłoby mi się kilka rzeczy :) obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te promocje ! Na pewno znowu zakupie wtedy pełno produktów :)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego co wiem to catrice i kobo nie są dostępne w rossmanie, no chyba, że coś się zmieniło, ale nigdy nie widziałam tam ich szafy :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę koniecznie wyprobowac ten bronzer, już jakiś czas zabieram się do jego zakupu :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. polecam zrobić sobie listę przed polowaniem w rossmanie, bardzo pomaga :)
    tym razem muszę zastawić się na bronzery, więc świetnie ze o nich napisałaś. Muszę wypróbowac tego mixa, 3 w jednym. Dosyć wydajne. Widziałam natomiast wiele pozytywnych opinni na temat korektora z catrice oraz o rozświetlaczu z wibo.
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja planuję kupić tylko trzy kosmetyki. Ostatnio za dużo kupuję drogeryjnych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A Catrice jest też w Rossmannie? Myślałam, że tylko w HEBE. Żadnych z tych kosmetyków nie używałam. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że jest stoisko Catrice w Rossmannie, pomyliło mi się z Naturą-tam jest ich stoisko!:)

      Usuń
  21. muszę koniecznie wypróbować cienie z kobo :) bardzo dużo o niej dobrej opinii :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te promocje! Świetnie, że o tym napisałaś :) właśnie Catrice jest moim ulubieńcem, ale nie ma go w Rossmannie :(
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę się doczekać już tych promocji :D

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne kosmetyki :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  25. korektor i cienie z kobo to podobno rewelacja! :D Spadłaś mi z nieba z tym postem, bo na pewno wybiorę się na te promocję i nie wiedziałam jeszcze co dokładnie kupię ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  26. Catrice jest w Rossmannie? :o
    Na tej promocji nie planuję szaleć, bo mam aż nadmiar kosmetyków haha :D

    Zapraszam na nowy wpis! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  27. ja się własnie zastanawiam czy tam zajrzeć :d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam korektor i rozświetlacz wibo z tych produktów - rewelka!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam ten zolty tusz :) musze uzupelnic zapas
    poluje tez na podklad healthy mix

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam ten korektor z catrice i faktycznie jest wart uwagi :) Tylko w rossmannach w moim mieście niestety nie ma półeczki z catrice :(
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Your blog is lovely and I am following you.
    I would love for you to follow back.
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Tyle słyszałam o tym korektorze, że muszę go w końcu wypróbować! ^^ Niestety na promocjach jest masakra, bo dużo kobiet się przepycha, haha!

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja planuje zrobić duże zakupy na promocjach w Rossmannie :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. przydatny post!
    obserwuję i mam nadzieję, że wpadniesz do mnie!
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń