środa, 27 lipca 2016

# SKLEP ZAFUL .

Cześć.

Ostatnio dostałam propozycję współpracy z chińskiej strony, a dokładnie mowa o stronie ZAFUL . Nigdy wcześniej o tej firmie nie słyszałam, jak weszłam na ich stronę zobaczyłam szeroki i ciekawy asortyment.


 Produkty dotarły do mnie po 5 dniach roboczych, byłam mile zaskoczona przesyłką.
  Nie sądziłam, że będą to produkty tak dobrej jakości. Przy wyborze ubrań zwracałam uwagę na materiał.




 | BLUZKA- <LINK>  | SPODENKI - H&M 

 | TOP - <LINK>  | SPODENKI - H&M




PODSUMOWUJĄC: 

Jestem bardzo zadowolona oraz mile zaskoczona tą stroną, uważam że warto wejść i przejrzeć ich ofertę. 


29 komentarzy:

  1. Czarny top wygrał!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koszulki. Najbardziej podoba mi się ten czarny z wycięciami. Piękne zdjęcia. Gratuluję współpracy. Poklikałam w linki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się bardzo podoba top :)

      Usuń
  3. Śliczny ten czarny top! Gratuluję współpracy :)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Top zdecydowanie najlepszy. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, nie wierze nigdy chińskim stronom. Na kurtke czekałam 2 miesiące niestety, ale ten top wygląda genialnie pod każdym względem. Widać, że jest z mocniejszego materiału, może sie skuszę na to
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do tej pory moja pierwsza współpraca więc nie miałam takiego przypadku, jak napisałam w poście byłam mile zaskoczona w jak krótkim czasie przyszła do mnie paczka. Słyszałam, że właśnie niektóre przesyłki idą od 2-3 tyg:)

      Usuń
  6. Świetne wycięcia ma ten top! :)

    http://juliaparzych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjecia :*
    Zapraszam do mnie- http://wrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię ten sklep :) poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe rzeczy wybrałaś, oczywiście poklikałam! <3
    Jakiś czas temu też dostałam propozycję współpracy od tej firmy, ale jakoś nie miałam ochoty z nimi współpracować.
    Mój blog!- klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. tak po prostu sami napisali ? Jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga ! Bardzo mi się tu podoba , zostaje na dłużej .
    Obserwuję i liczę na to samo .Pozdrawiam :D
    cheerry23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybralaś ciekawe rzeczy :) oczywiście poklikałam, ten top moim zdaniem najlepszy ❤

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne koszulki :) najbardziej i tak podoba mi się czarna :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszulki świetne, ale według mnie i tak spodenki najlepsze.
    Pasują do każdej koszulki i zestawu :D
    barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń