wtorek, 19 lipca 2016

# ZAKOPANE .
































14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia! My w pierwszym tygodniu sierpnia będziemy w Tatrach i mamy w planach także taki post ;) Słodko wyglądasz na zdjęciach ;) A raczej wyglądacie ;) Rewelacyjny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;* Mamy do ciebie wielką prośbę. Mianowicie u nas na blogu pojawiła się recenzja produktów z Banggood, dlatego też prosimy cię o kliki :) (Jest ich tylko dwa) Będzie nam bardzo miło jeśli nam pomożesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam kilka razy i jest świetnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obsrwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój drugi raz, masz rację świetne miejsce!:)

      Usuń
  4. świetny post!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tam jak byłam mała. Świetne miejsce :) Ładne zdjęcia. Będę zaglądac częsciej, bo obserwuję :) Jeśli chcesz wejdź na mojego bloga KLIK i jeśli Ci się spodoba zaobserwuj będę bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja-świetne miejsce!:)
      Już wchodzę :*

      Usuń
  6. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia, czym robiłaś? :) Jeszcze nigdy tam nie byłam, ale żałuję ;D
    Pozdrawiam :*
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś nominowana do LBA!
    zapraszam do mnie po szczegóły; http://gabrielakita.blogspot.com/2016/08/lba-liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń