sobota, 21 maja 2016

*14* / HAUL KOSMETYCZNY ZE STRONY... /




Cześć :)

Z racji tego, że słyszałam wiele pozytywów na temat sklepu internetowego EZEBRA postanowiłam, że spróbuję i zamówię kilka kosmetyków. Ten sklep ma bardzo duży asortyment i jest w czym wybierać :) Znajdziecie tam takie marki jak między innymi : Essie, Hakuro, Bourjois, Rimmel, MaxFactor, Maybelline, EOS, Sally Hansen, Essence, L'Oreal itd. .


Niestety jeden minus do którego się przyczepię to przesyłka, która szła do mnie aż tydzień. 
Żaden z tych kosmetyków nie został przeze mnie jeszcze wypróbowany ponieważ paczka do mnie przyszła dopiero wczoraj :) 


 | TEN POST NIE JEST SPONSOROWANY :) | 




Delia Cosmetics Cameleo- 

Maska keratynowa

Cena: 13,68

 OD PRODUCENTA : 

Maska keratynowa- inteligentna pielęgnacja zniszczonych włosów. Rekonstrukcja zniszczonych części włosa. Odtwarzanie naturalnego składu jego powierzchni. 
Silnie regenerująca, nawilżająca i wygładzająca maska przeznaczona jest do pielęgnacji włosów uszkodzonych i osłabionych farbowaniem, rozjaśnianiem, trwałą lub innymi zabiegami fryzjerskimi.

MOJA OPINIA : 

Konsystencja jest gęsta/ płynna, ma bardzo przyjemny zapach.


POMADKA
 MAKEUP REVOLUTION 


  KOLOR NUDE. 
Cena: 4.89


 OD PRODUCENTA: 

Produkt posiada dobrą pigmentację i intensywny kolor. 
Ponadto, dzięki zawartym w swoim składzie składnikom aktywnym wykazuje działanie
 nawilżające. 
Kremowa konsystencja szminki, sprawia, że łatwo aplikuje się ją na usta. 
Zapewnia bogaty kolor i nieskazitelny wygląd ustom. 

MOJA OPINIA: 

Kolor niestety wpada trochę w pomarańcz. 



MAKEUP REVOLUTION 

ZESTAW DO STYLIZACJI BRWI.


     Cena: 11.99

    OD PRODUCENTA: 
    Zestaw do stylizacji brwi. W skład kompletu wchodzą trzy pudry, wosk, skośny pędzelek oraz pęseta. Za pomocą pędzla należy zaaplikować niewielką ilość wosku na brwi i wypełnić je dowolnym pudrem. Produkt jest bardzo wydajny i praktyczny w użyciu. Pod pokrywą zamykającą umieszczono lusterko.


    CATRICE CAMOUFLAGE 

    KOREKTOR W KREMIE 

    Cena: 11.34
    Kolor: 010 IVORY 

    OD PRODUCENTA: 

    Kremowy podkład korygujący o wysokim stopniu krycia. Trwała tekstura idealnie wtapia się w skórę ukrywając wszelkie niedoskonałości. Maskuje popękane naczynka, drobne blizny, przebarwienia oraz plamki. testowany dermatologicznie. 
     DONEGAL - SZTUCZNE RZĘSY 

     Cena: 12,98

    OD PRODUCENTA: 

    Czarne kępki rzęs wysokiej jakości, zapewniają niepowtarzalny wygląd oprawie oczu. Nierówno ścięte gwarantują naturalny wygląd. 
    Przed nałożeniem należy namoczyć końcówkę kępki w kropelce kleju i nałożyć na naturalne rzęsy w wybranym miejscu. 
    Kolejne rzęsy należy nakładać w takich odstępach by uzyskać odpowiedni kształt. 
    Sztuczne kępki rzęs można używać wielokrotnie, w razie potrzeby należy oczyścić je alkoholem. 
    Na zestaw składa się 60 kępek rzęs oraz klej. Praktyczne opakowanie pozwala na wygodne przechowywanie. Długość: mix (krótkie, średnie, długie). 
    Uwaga: Makijaż należy wykonać przed nałożeniem sztucznych rzęs.

    TOP CHOICE 

    MAKIJAŻ PĘDZELKI DO CIENI

     Cena: 3.66

    Ma bardzo miłe i miękkie włosie, można ten pędzelek stosować do brwi oraz eyeliner'a


    MISS SPORTY

    MASKARA DO RZĘS STUDIO LASH 3D


     Cena; 11,18

    OD PRODUCENTA : 

    Tusz do rzęs podkręcający i wydłużający w 3 wymiarach. 
    Większa objętość i głębsze spojrzenie, dzięki nowej szczoteczce tuszu Volumythic

    .
    PRZEDMIOTY Z DWÓCH OSTATNICH ZDJĘĆ 

    ZAKUPIŁAM W INNYM SKLEPIE NIŻ EZEBRA :) 

    LAKIERY NA PROMOCJI
    W ROSSMANNIE -49% 

    TE LAKIERY NIE PRZEKROCZYŁY 8 zł na promocji.
    OD LEWEJ STRONY: 

    RIMMEL LONDON - kolor 27.
    WIBO COAT MANICURE - kolor 15
    WIBO EXTREME NAILS - kolor 38
    WIBO EXTREME NAILS - kolor 11
    WIBO IRON HARD - kolor 27
    WIBO DIAMOND HARD - kolor 34
    WIBO 9 in 1 ARGAN POWER - kolor 5 


     JAJECZKO DO CZYSZCZENIA PĘDZLI. 

    Allegro.pl 
    Cena: 5,99 zł - bez przesyłki.

    Za całe zakupy ze sklepu Ezebra.pl łącznie z dostawą zapłaciłam 90,72 zł

    Mam nadzieję, że post wam się spodobał, dajcie koniecznie znać w komentarzu  czy używałyście któregoś z tych produktów i czy wam się sprawdziły.

    Do następnego :* 


    35 komentarzy:

    1. Wszystko mi się podoba :*

      Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Maska wygląda genialnie ! :) Zakochałyśmy się w tej pomadce. Ma śliczny kolor <3 Przydałoby nam się to jajeczko. Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/2016/05/terazniejszosc.html

      OdpowiedzUsuń
    3. Bardzo fajne zakupy. Pomadka świetna.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję, też mi się bardzo podoba ten kolor:)

        Usuń
    4. fajne rzeczy kupiłaś. Ja zamawiałam z allegro, z konta e-zebry i byłam zadowolona. Fakt, przesyłka idzie trochę dłużej ale pewno to przez ilość zamówień :) Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    5. Mam ten sam korektor z catrice :)
      I ciekawi mnie to jajeczka do czyszczenia pedzli ;)
      www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com 😘😚

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Używałam go tylko raz, moje pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. Wyczyścił pędzle rewelacyjnie :)

        Usuń
    6. pierwszy raz widze to "jajeczko" do czyszczenia pedzli
      super trzeba wyprobowac :)
      xoxo
      Patinka
      www.patinkasworld.com

      OdpowiedzUsuń
    7. Świetne zakupy :)
      https://aleksisaliss.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    8. Fajne zakupy i bardzo niskie ceny. Może sama tam zerknę. Bardzo zainteresowała mnie ta maska keratynowa do włosów. Jestem ciekawa działania :)

      Turkusowa Sowa

      OdpowiedzUsuń
    9. Wow ! Widzę, że bardzo fajne zakupy zrobiłaś ;D
      Mam ten kamuflaż z caterice i jestem zadowolona ;P
      Może wspólna obserwacja ?
      Zapraszam na --> Mój Blog

      OdpowiedzUsuń
    10. Jestem bardzo ciekawa tego kamuflażu. :)
      tzanetat.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    11. świetny haul! bardzo lubię oglądać takie posty kosmetyczne, ponieważ wtedy dowiaduję się o wadach i zaletach danych produktów i nei muszę stac godzinami w rossmanie haha
      pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
      Mój BLOG

      OdpowiedzUsuń
    12. świetne kosmetyki, obserwuję bloga z przyjemnością :)

      CHCE SIĘ ŻYĆ

      OdpowiedzUsuń
    13. Uwielbiam ten kamuflaż z catrice <3

      OdpowiedzUsuń
    14. uwielbiam kosmetyki makeuprevolution i catrice <3 mam nadzieje ze wszystko sie swietnie sprawdzi

      https://kariaxv.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Cienie do brwi z MAKEUP REVOLUTION są fenomenalne, jednak pomadka ma okropną pigmentację - jestem nią strasznie zawiedziona jednak za niecałe 5zł nie mogę za dużo wymagać.

        Usuń
    15. Akurat poluję na taką pomadkę, muszę sobie ją kupić!
      Maski nigdy nie używalam, ale ogólnie maseczki z keratyną są dobre :)
      http://my-place-to-relax.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja osobiście nie polecam tej pomadki.

        Usuń
    16. Mam ten korektor z Catrice i jest genialny. Świetnie zakrywa wszystkie niedoskonałości! Ciekawa jestem tego jajeczka do czyszczenia pędzli.

      http://dressed-in-makeup.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    17. Świetne nowości;) miłego testowania ;)

      OdpowiedzUsuń
    18. Świetny blog:*
      http://fashiongirls69.blogspot.com/2016/05/elegant.html#comment-form

      OdpowiedzUsuń
    19. Świetne te kosmetyczki, a to jajeczko do mycia pędzli chyba kupię :)
      http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

      OdpowiedzUsuń
    20. Jeszcze do niedawna był to mój ulubiony tusz do rzęs. Lakiery tej firmy też są bardzo dobre.
      Ja nie lubię zamawiać z tej strony pomadek, bo zawsze kolor przychodzi inny niż powinien być.
      Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
      Obserwuję Cię i jeśli zainteresuje Ciebie mój blog to również zaobserwuj, a będzie mi bardzo miło.
      http://adellaidee.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    21. Pomadka ma piękny kolor.
      Obserwuję i zapraszam do mnie :
      http://klassandglam.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    22. Bardzo fajne zakupy, zastanawiam się nad tym jajeczkiem do mycia pędzli ;)

      OdpowiedzUsuń
    23. zapraszam ;)
      http://styllig.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń