poniedziałek, 16 maja 2016

# TAG- 100 PYTAŃ KTÓRYCH NIKT NIE ZADAJE .

Cześć Wszystkim:)

Postanowiłam, że dzisiaj napiszę dla was " TAG- 100 PYTAŃ KTÓRYCH NIKT NIE ZADAJE".
   Wydał mi się on dosyć interesujący.


ZACZYNAJMY Z PYTANIAMI : 


1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?

Wyjazd i zwiedzenie Włoch, oraz poznanie mojego chłopaka :) 

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie? 


Przy zamkniętej. 

3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?

Nie bywam zbyt często w hotelach więc raczej mi się nie zdarza :)

4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?

Muszę mieć przykrytą bynajmniej jedną nogę. 

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?

Nie nigdy nie ukradłam

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?

Wydaje mi się, że jak już wycinam kupony to raczej z nich korzystam :)

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?

Zdecydowanie przez niedźwiedzia. 

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?

Rzadko ich używam, a jeżeli zdarzy mi się to tak lubię :) 

9. Czy masz piegi?

Tylko i wyłącznie gdy przebywam zbyt długo na słońcu.

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?

Nie, nie zawsze :)

11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?

Nienawidzę, gdy ktoś siedzi przy mnie i "mlaska". 

12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?

Tak, zdarza mi się :D 

13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?

Chyba każdy się kiedyś załatwiał w krzakach :D 

14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?

Nie, nigdy. 

15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?

Zdarza się. 

16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?

Zazwyczaj gryzłam gdy się stresowałam.

17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?

Z nikim nie spałam w tym tygodniu :) 

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?

Moje łóżko jest dwuosobowe :) 

19. Piosenka tygodnia.

Rzadko w tym tygodniu słuchałam muzyki.

20. Czy podobają ci się faceci ubierający się na różowo?

Nie przeszkadza mi to. 

21. Czy nadal oglądasz bajki?

 Mam młodsza siostrę więc czasami również się zdarzy, jednak tak sama to nie oglądam. 

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?

Rzadko kiedy oglądam jakieś filmy :) 

23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?

Raczej u siebie w ogródku.

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?

Wodę. 

25. Ulubiony sos do nuggetsów?

Zazwyczaj jem sos słodko kwaśny :)

26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Pierogi 

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?

Uwielbiam film "Trzy metry nad niebem". Mogłabym go oglądam non stop.

28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?

Mój chłopak.

29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?

Nie, nigdy nie byłam

30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?

Nie.

31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?

Ohoho, nie pamiętam. 

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?

Nie mam jeszcze prawa jazdy, jednak jak bym miała to pewnie bym potrafiła:) 

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?

Nie mam prawa jazdy :) 

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?

Nie.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?

Sałata, ser, szynka, pomidor, papryka, majonez. 

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?

To zależy, bo czasami mam ochotę na wszystko a czasami na nic :) 

37. Kiedy chodzisz spać?

Aktualnie jestem chora, więc czasami zasypiam nawet po 2,3h.
A gdy chodzę do szkoły zazwyczaj 23.50

38. Czy jesteś leniwa?

Czasami nawet bardzo :/

39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?

Pamiętam, że raz byłam przebrana za biedronkę, haha. 

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?

Królik, haha

41. W ilu językach mówisz?

Po polsku, uczę się jeszcze Angielskiego i niemieckiego. 

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?

Nie :)

43. Lego czy lincoln lego?

Nie wiem

44. Czy jesteś uparta?

Bardzo. 

45. Leno czy Letterman?

Nie mam pojęcia kto to w ogóle jest. 

46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?

Oglądam nadal :D

47. Czy boisz się wysokości?

Niestety mam lęk wysokości

48. Czy śpiewasz w samochodzie?

Zdarza się :D

49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?

Nie.

50. Czy lubisz tańczyć w aucie?

Nie zdarzyło mi się to nigdy.

51. Czy używałaś broni?

Nigdy :)

52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?

Jakiś tydzień temu. 

53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?

Nie uważam tak.

54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?

Nie :) 

55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?

Oczywiście, uwielbiam je! 

56. Ulubione ciasto owocowe?

Uwielbiam sernik na zimno!

57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?

Chciałam sprzedawać w sklepie, aczkolwiek potem zmieniło mi się na lekarza :D

58. Czy wierzysz w duchy?

Sama nie wiem. 

59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?

Miałam

60. Czy bierzesz codziennie witaminy?

Niestety nie

61. Czy nosisz kapcie?

Nie zawsze, ale zdarza się:) 

62. Czy nosisz szlafrok?

Niestety nie

63. W czym śpisz?

Zazwyczaj w spodenkach i koszulce

64. Pierwszy koncert?

Wydaje mi się, że był to Krzysztof Krawczyk

65. Superpharm, natura czy rossmann?

Zdecydowanie rossmann :)

66. Nike czy adidas?

Miałam tylko buty z nike, więc nie mam porównania.

67.  Cheetos czy fritos?

Cheetos :)

68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?

Orzeszki 

69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?

Nie :) 

70. Czy brałaś lekcje tańca?

Niestety nigdy 

71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?

Nie wiem 


72. Umiesz zwinąć język w rurkę?

Umiem 

73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?

Nie, nigdy nie brałam w takim udziału

74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?

Na pewno tak 

75. Czy masz płyty gramofonowe?

Nie mam 

76. Czy masz gramofon?

Nie mam 

77. Czy palisz kadzidełka?

Nie nie palę :) 

78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana? 

Jestem aktualnie 

79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?

Nie mam żadnego takiego koncertu który chciałabym zobaczyć. 

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?

Buki 

81. Gorąca czy zimna herbata?

Gorąca 

82. Cukier czy słodzik?

Cukier 

83. Jak dobrze potrafisz pływać?

Potrafię bardzo dobrze pływać :) 

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?

Potrafię 

85. Czy jesteś cierpliwa?

Raczej nie :)

86. DJ czy zespół na wesele?

Bardzo mało jest w dzisiejszych czasach dobrych zespołów,
nie wiem. :/

87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?

Nigdy 

88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?

Nie 

89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?

Nie lubię oliwek 

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?

Umiem szyć podstawowe rzeczy :) 

91. Najlepsze miejsce na kominek?

Zdecydowanie salon! :)

92. Chcesz wyjść za mąż?

Chyba jak każda dziewczyna, tak :) 

93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?

Nie mam męża 

94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?

W moim chłopaku :) 

95. Czy dążysz do celu `po trupach`?

Wydaje mi się, że jeżeli mam kogoś urazić to wolę wybrać inna drogę :) 

96. Czy masz dzieci? 

Nie, nie mam dzieci

97. Czy chcesz mieć dzieci?

Chcę

98. Ulubiony kolor?

Czarny, szary, biały. 

99. Tęsknisz za kimś teraz?

Owszem

100. Czy chodzisz na fitness?

Niestety nie:) 


To byłyby już wszystkie pytania, mam nadzieję że poprzez ten tag trochę lepiej mnie poznaliście. 
Do następnego, pa :*





MAJOWY KONKURS u 
katesbeautyland
















9 komentarzy:

  1. Jejku *0* Genialny TAG :) Niektóre pytania nas zaskoczyły :)) Świetny post ! Czekamy na kolejny :* Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam wcześniej tego tagu także ciekawie :D
    potrzebuję tutaj komentarzy http://nessperfection.blogspot.com/2016/02/ramoneska.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ciekawe pytania. Nr 5 jest śmieszny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hheheh niektóre pytania były tak głupie, ale fajnie sie czytało :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah super :)
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pytania, ale niektóre dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś lubiłam tworzyć tego typu wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post :3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag, ja tez zawsze śpię przy zamkniętej szafie :)
    MÓJ BLOG, zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń