wtorek, 3 maja 2016

# DZIĘKUJĘ .


Cześć ;*

Wczoraj był 02.05 czyli moje 17 urodziny, nawet nie wiem kiedy to minęło.
  Pamiętam jak bawiłam się w piaskownicy no ale niestety mówi się że wszystko co dobre to szybko się kończy.

Z tej okazji chciałabym WAM wszystkim którzy tutaj jesteście i to czytacie z całego serca podziękować.
Wczoraj akurat wybiło aż 4000 wyświetleń i 45 obserwujących , nigdy bym się nie spodziewała, że tyle będzie i w tak krótkim czasie tyle osiągnę, ponieważ to jest dopiero miesiąc mojej przygody z blogowaniem.
   Mówią , że to tylko liczby, ale te liczby cieszą.

Jeszcze raz wam z całego serca dziękuję, za pozytywne i miłe komentarze które dają mi motywacje, oraz jeszcze większe chęci aby tutaj pozostać na dłużej. DZIĘKUJĘ ;*




 Sweter: H&M
Spodnie: Bershka 



27 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia
    Pięknie wyglądasz
    Obserwuję
    Spóźnione Wszystkiego Najlepszego Kochana!
    Ładny wygląd bloga, można wiedzieć z kąd pobrałaś? Z moim designem mam małe problemy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia,
      A co do wyglądu, nic nie pobierałam:)
      Jeśli masz jakieś z tym problemy odezwij się na e-mail :
      patrycjablog17@gmail.com
      Postaram ci się pomóc :*

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego ! <3 Świetne zdjęcia :) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione ale szczere. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia bo ono jest najważniejsze. Spełnienia marzeń i realizowania się w swoich wyznaczonych celach. Aby każdy dzień był niezapomnianą chwilą w Twoim życiu. Prawdziwych przyjaciół, którzy zawsze będą przy Tobie. Sto lat!
    Pięknie wyglądasz:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego :* ślicznie wyglądasz!
    zostaję tu na dłużej - obserwuję :)
    http://nessperfection.blogspot.com/2016/05/hi-may.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione wszystkiego najlepszego kochana.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia,spóźnione 100laat!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego! Gratuluję takich osiągnięć w tak krótkim czasie i życzę kolejnych sukcesów :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, to nic dziwnego, że takie dobre statystyki. Sto lat :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudowny sweterek i pieknie wyszłas na zdj <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes bardzo sliczna dziewczyna, o delikatnej urodzie <3 milo przeglada sie twoje zdjecia ;) a co do posta bardzo podoba mi sie sweter :) dawno kupywalas? ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie i zachecam do regularnego sledzenia mojego bloga :) http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Niestety sweter był kupowany jakoś w grudniu :(

      Usuń
  12. Kochana wspaniale wyglądasz, wszystkiego najlepszego ! :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/cndirect-9-najpiekniejszych-bransoletek.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat (spóźnione). Właśnie zaczynam przeglądać twojego bloga :)
    P.S. Obserwuję pod nazwą Hope Games

    https://invisiblezoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego, i powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego:):*
    śliczna jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też ostatnio czas bardzo szybko mija :/ a szkoda
    spóźnione 100 lat

    http://by-mags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio oglądałam zdjęcia z dzieciństwa i naprawdę nie wiem gdzie to uciekło . Bardzo ładne masz włosy , zazdroszczę ;p

    bit-of-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. także mam w maju urodziny i także 17 :D
    spełnienia marzeń ;)

    pozdrawiam i zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia! Nic dziwnego, że masz tylu obserwatorów :)
    Obserwuję i ja. Pozdrawiam :)
    czterydni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Gratuluję tylu obserwatorów i życzę dalszych sukcesów :) Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń