poniedziałek, 25 kwietnia 2016

# 25 FAKTÓW O MNIE .

Cześć:*

Dzisiaj również nie co inny post, ponieważ 25 faktów o mnie.
     Chciałabym, żebyście mnie lepiej poznali  :*
Więc zaczynamy.




                                                  1. Nazywam się Patrycja 
                                      2. Urodziłam się 02.05.1999r. 
                          3. Mam dwie siostry
               4. Uczęszczam do technikum o profilu "technik technologii żywienia i usług                                                                gastonomicznych.
                                                  5. Lubię gotować 
                                  6. Mam chłopaka, nazywa się Mariusz.
                                7. Nie lubię wody gazowanej
                              8. Ulubioną porą roku jest lato 
                            9. Nie lubię, gdy ktoś mi coś wpiera (wiem lepiej :D ) 
                        10. Jestem strasznie uparta 
                                 11. Kiedyś byłam bardzo nieśmiała, pomału to się zmienia.
                               12. Większość pieniędzy wydaję na kosmetyki
                           13.  Nie mogę zasnąć, gdy nie sprawdzę facebooka, instagrama, bloga.
                        14. Uwielbiam bawić się z małymi dziećmi 
                                   15. Nigdy nie mogę się wyrobić na czas i zawsze się spóźniam
                                16. Szybko się poddaje
                              17. Jestem bardzo wrażliwa
                            18. Jestem osobą która niestety ale źle znosi krytykę. 
                         19. Moim największym marzeniem jest zwiedzenie Stanów Zjednoczonych. 
                                    20. Nie umiem zasnąć gdy nie mam nabalsamowanych nóg. 
                                  21. Bardzo lubię dawać komuś prezenty, jednak nigdy nie wiem co                                                                       mam kupić
                                22. Jestem konsultantką firmy Avon. 
                              23. W mojej szafie większość ciuchów jest koloru czarnego. 
                            24. Nie umiem odmawiać ludziom 
                          25. Od niedawna moją pasją jest blogowanie!



30 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytać takie fakty i tego typu posty :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem bardzo wrażliwa i nie lubię wody gazowanej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo urodzinki za niedługo! :)
    Moim marzeniem też jest zwiedzenie Stanów Zjednoczonych!

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo urodzinki za niedługo! :)
    Moim marzeniem też jest zwiedzenie Stanów Zjednoczonych!

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 23. u mnie to samo

    www.stawarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem Pati i ja akurat pracuje jako kucharz w restauracji :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym bardzo chciała odwiedzić Stany Zjednoczone *.*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nigdy nie wiem co komuś kupić na jakąś okazję. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sam rocznik :) ale za to gotować nienawidzę, kiedyś nawet spaliłam ścierkę :D
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że zrobiłaś taki wpis, dzięki temu można się więcej dowiedzieć o blogerze :)
    Poklikasz w linki na dole ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo widzę, że mamy sporo wspólnych cech.
    Podobnie, jak ty nienawidzę wody gazowanej i też nigdy nie wiem co mam dać komuś na prezent, chociaż uwielbiam je wręczać.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne fakty można się dużo o tobie dowiedzieć :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie!♥
    NOWY POST! anjaa-blog.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  13. 7 i 21 ja tak samo :D :D

    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość faktów jakbym czytała o sobie :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym mieć to z tym balsamowaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. 16,17 i 19 bardzo do mnie pasują :) Fajne fakty, pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie piszesz,t też mam zamiar lecieć do usa ! Zdjęcia na blogu bardzo estetyczne :) zapraszam do mnie www.dlifebook.blogspot.com :) obs/obs?

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo rzeczy mamy ze sobą wspólnych :)

    Mogłabym liczyć na poklikanie w linki w ostatnich postach ? ;> Będę bardzo wdzięczna
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Również jestem strasznie uparta :p Ciekawe fakty :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super post! ja tez nie lubie wody gazowanej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jESTES CIEKAWĄ OSOBĄ :) u MNIE ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA zapraszam :)
    amlandno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis!
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne fakty, można się sporo o tobie dowiedzieć :)

    Zapraszam do mnie! Jeśli mój blog Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło jeśli go zaobserwujesz :)
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również uwielbiam gotować ♥♥♥♥

    http://mojegottowanie.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń