środa, 20 kwietnia 2016

# HAUL KOSMETYCZNY .


Cześć! :) 

W ostatnim czasie zakupiłam trochę kosmetyków, będą to różne produkty z różnych firm. 
Jeśli jeszcze nie wiecie to od dzisiaj (20.04) jest promocja -49% w Rossmanie na: 
pudry,podkłady,róże, bronzery. 
Mi udało się upolować kilka rzeczy, mam nadzieję że wam się spodobają!:* 


/ PODKŁAD ASTOR / 
 Astor 
Perfect Stay Fundation 24h. 
Kolor: 100 Ivory 
Cena: 48.99

"24 - godzinna trwałość makijażu dzięki połączeniu bazy i podkładu. Baza nawilża i odżywia skórę. Trwały podkład nie ściera się gwarantując perfekcyjne krycie przez cały dzień. Posiada SPF 20. Testowany dermatologicznie.
Dostępny w sześciu odcieniach: 100 Ivory, 102 Golden Beige, 200 Nude, 203 Peachy, 300 Beige, 302 Deep Beige. "





/ ROZŚWIETLACZ WIBO 
DIAMOND ILLUMINATOR / 
Rozświetlacz prasowany
Cena: 9.99 

Diamentowy rozświetlacz w kamieniu. Bogaty w wit. E i proteiny jedwabiu nadaje skórze miękkość, gładkość i jedwabistość. Dzięki zawartości oleju jojoba nawilża i ochrania, tworząc na skórze film ochronny zabezpieczający przed wysychaniem.



/ KREDKA DO UST
GOLDEN ROSE / 

 
Kredka do ust
Cena: 12 zł.  
Nr. 10.

Matowa pomadka do ust Matte Crayon tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Bogata paleta kolorów zawiera odcienie od klasycznej czerwieni po różne odcienie nude.

      / RIMMEL LONDON                                                       / PIERRE RENE 

MATCH PERFECTION /                                                        LOOSE POWDER / 
         RIMMEL MATCH PERFECTION 
                                                                 CENA: 39.99                                                               
    Pierwszy w palecie Rimmel kremowy puder prasowany, który dopasowuje sie do koloru 
i struktury skóry. Zawiera szafirowe pigmenty, które zapewniają cerze świeżość i naturalny koloryt. 
   Formuła kontrolująca błyszczenie się skóry gwarantuje matowe wykończenie aż 14 godzin! 
 Łatwa aplikacja, perfekcyjne krycie bez smug i wysuszania skóry.

PIERRE RENé LOOSE POWDER 
Cena: 19.99 

Profesjonalny puder sypki do utrwalania makijażu. Redukuje świecenie i matuje. Zapewnia satynowe wykończenie - utrzymujące się do 16 godzin. Formuła oparta na minerałach, które gwarantują komfort stosowania oraz utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia. Delikatna, pyłkowa konsystencja łatwo rozprowadza się na skórze, nie pozostawiając nieestetycznych smug. Nie wysusza skóry. Skład został wzbogacony przyjemną nutą zapachową. Opakowanie wyposażono w kratkę dozującą, która znacznie ułatwia nabieranie. Kosmetyk testowany dermatologicznie. HIPOALERGICZNY. Dostępny w 2 wariantach.



                                   / MASŁO KAKAOWE ZIAJA / 

Masło kakaowe ziaja. 
Cena: około 13 zł.

      Masło kakaowe - zapewnia wysoką biozgodność ze skórą, działa natłuszczająco, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka. 
     Witamina E - zwana jest "witaminą młodości" skutecznie neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników. Nawilża, wygładza, i uelastycznia skórę. 

A wy próbowaliście już te kosmetyki? Jak wam się sprawdziły?
Dajcie znać w komentarzu!:* 

39 komentarzy:

  1. Masło kokosowe z Ziaji jest na prawdę świetne ! :) Jesteśmy ciekawe jak reszta produktów :* Pozdrowionka zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper nowości, sama muszę sie wybrać ;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaja Masło Kakaowe :) Uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację zapach jest genialny!~:)

      Usuń
  4. Rozświetlacz wibo jest świetny :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz wibo jest świetny :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta konturówka z GR jest najlepsza!!!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaj krekdi golden rose, najcudowniejsze :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedną i jestem z niej mega zadowolona!:)

      Usuń
  8. Uwielbiam masło kakaowe tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości, ciekawa jestem tego balsamu z Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  10. Masło kakaowe uwielbiam :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło kakowe kocham <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nice haul, =)
    wanna follow each other via gfc, g+ and Facebook?
    xoxo

    http://reviews-and-couponing.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta promocja, dowiedzialam sie o niej wczoraj i od razu poinformowalam mame ktora wybrala sie na zakupy :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna zastanawiam się nad kredką Golden Rose :)
    Pozdrawiam,
    Julixx-blog (Kliknij)
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam długo, teraz nie żałuję:)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ja użyłam go raz bo nie mogłam się powstrzymać, jestem jak na razie zadowolona!:D

      Usuń
  16. Boski kolorek kredki! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kredka do ust śliczna! Ziaja oczywiście znana i lubiana, ale ten rozświetlacz też zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten rozświetlacz z Wibo też udało mi się upolować! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie produkty z ZIAJI! <3 xxx


    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba również skuszę się co do rozświetlacza :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te masło kokosowe <3
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam rozświetlacz z Wibo i ta samą pomadkę z GR- jest piękna :)
    Pozdrawiam i obserwuję.
    kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. obs/obs? daj znać u mnie :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. też mam to masło kakaowe :D pachnie obłędnie.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masło kakaowe ma świetny zapach :)
    Puder z Pierre Rene miałam jakiś czas temu i spisał mi się całkiem całkiem :)
    Dodaję do obserwowanych :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy, haul faktycznie porządny. Bardzo lubię produkty Ziaji - zwłaszcza masło kakaowe :) Produkty Wibo muszę w końcu przetestwoać. Świetny blog, powodzenia w dalszym blogowaniu. Dodają do obserwowanych, zapraszam do siebię jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej :)
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic z tych produktów nie testowałam ale , słyszałam i wydają się być dobre i fajne ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. dziekuje za odiwedziny dodaję do obserwowanych ;)
    wwww.raspberryfairies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Tu jest tak pięknie! :)
    Jeden z najlepszych bloga o tej tematyce, w końcu mogę napisać coś tutaj bo mam konto i nawet stworzyłam swój:)
    Może będzie tak samo świetny jak Twój
    Zapraszam
    http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Masło Kakaowe kocham!!! Inne rzeczy muszę wypróbować
    Zapraszam do mnie:
    www.poprostuja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe nowości ;) Podkład jest naprawde dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rozświetlacz z Wibo jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciągle mam chęć zamówić pomadki z golden rose :D kolory są świetne :D
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń