sobota, 9 kwietnia 2016

# MASECZKI DO TWARZY Z AVONU .



Cześć!:)

   Przychodzę do was dzisiaj z maseczkami do twarzy z firmy AVON.
 Kolorówka niestety z tej firmy mi się nie sprawdza, aczkolwiek te produkty bardzo często używam i nie mogę na nie narzekać :) 
Także przejdźmy do sedna :) 




MASECZKI FIRMY AVON. 



                                           Cena regularna tych maseczek to: 

                                                                  20zł.
                          Jednak bardzo często możemy je spotkać na promocji za :
                                                                  9.99zł. 




PLANET SPA 
HEAVENLY HYDRATION 
             
 Nawilżająca maseczka do twarzy ze śródziemnomorską oliwą z oliwek. Odświeża i przywraca odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Sposób użycia: Nałożyć na oczyszczoną skórę. Pozostawić na 20 minut. Spłukać ciepłą wodą. Uwaga: Unikać kontaktu z oczami. Jeżeli produkt dostanie się do oczu, przepłukać je obficie wodą.


PLANET SPA
PERFECTLY PURIFYING.
               
     Głęboko oczyszczająca maseczka błotna do twarzy z minerałami z Morza Martwego. Pochłania nadmiar sebum, zmniejsza widoczność porów, pozostawiając skórę miękką, gładką i promienną. Sposób użycia: Nałożyć na skórę twarzy. Pozostawić na 5-10 minut, dokładnie spłukać. Stosować 2-3 razy w tygodniu.


 PLANET SPA
INDULGENT SPA RITUAL.

  Czekoladowa maseczka do twarzy z masłem Shea i Kakao. 
Sposób użycia: Rozprowadzić i wmasować w skórę twarzy. Zmyć ciepłą wodą lub resztki wilgotnym ręcznikiem. Stosować 1 do 2 razy w tygodniu. OSTRZEŻENIE: Chronić przed dziećmi. 


PLANET SPA
LUXURIOUSLY REFINING
 
 
 Rewitalizująca-wygładzająca maseczka do twarzy z ekstaktem z czarnego kawioru. 
Sposób użycia; Nałożyć cienką warstwę maseczki na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu i linię włosów. Pozostawić do całkowitego wyschnięcia (ok. 20 min) i ściągnąć.
Stosować dwa razy w tygodniu 



 JA OSOBIŚCIE JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z KAŻDEJ TEJ MASECZKI 
A WY? MIELIŚCIE? PRÓBOWALIŚCIE? I JAK WAM SIĘ SPRAWDZIŁA?
DAJCIE ZNAĆ W KOMENTARZU. 




29 komentarzy:

  1. Tych produktów nie używałam, ale z Avonu uwielbiam peeling do stóp, który pachnie dosłownie jak rafaello :D

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji przetestować tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosowałam ich jeszcze, chociaż już ostatnio zwróciły moją uwagę w katalogu, i skoro pozytywne oceniasz, to i może się skuszę ;3
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tych maseczek.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kosmetyki z serii planet spa :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnej maseczki z Avon, ale mam zamiar sobie kupić jakąś, zwłaszcza że na promocji bardzo się opłacają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnej z maseczek :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam żadnej maseczki z avon'u:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam maseczek ale za to lubię np. kremy z tej serii! ♥ Są cudne

    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę przekonać się do Avonu. Wydaje mi się dość "tandetnym sklepem".

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne opakowania mają, osobiście nie miałam kosmetyków z Avon, ale kto wie, może teraz jest na to czas :)

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie są złe, ale ideałem bym ich nie nazwała.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w ostatnim poście recenzja maseczki błotnej, głęboko oczyszczającej. Pozostałych nie używałam, ale na pewno wypróbuję. Co do tej błotnej jestem bardzo zadowolona :)
    Mój blog♥ Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kosmetyki z Morza Martwego świetnie działają na moją cerę, musze wypróbować maseczke :)
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog i post również ;)
    Maseczkę muszę koniecznie wypróbować ;)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwacji
    http://trueprincessfashion.blogspot.com/

    będę wpadać tu częściej :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mama miała/ma chyba tą srebrną ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja najbardziej lubię czekoladową ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie te maski. Ostatnia ładnie pachnie z tego co pamietam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te maseczki, są świetne!
    http://jenny-charlize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń