wtorek, 29 marca 2016

# KOSMETYKI KTÓRE SĄ GODNE POLECENIA .

Witajcie :)

Chciałabym, wam dzisiaj przedstawić 4 kosmetyki, które według mnie są naprawdę godne polecenia.
Pamiętajcie jednak, że nie u każdego one mogą zdziałać cuda :)
A wy wypróbowaliście jakiś kosmetyk z tego co wam przedstawiłam? Dajcie znać w komentarzu :)

 Mam nadzieję, że wam się spodoba :)







/ PODKŁAD DIADEM 6in1 /



Jest to podkład odżywczy 6in1. 
Nr. 1 
Cena: Około 20 zł. 

   ZALETY :                                                                        WADY: 
+cena
+mocne krycie                                                               -nie zauważyłam! 
+dobrze nawilża 
+długo utrzymuje się na twarzy 
+nie roluje się 
+nie podkreśla suchych skórek 


/PUDER PAESE / 
                               

Puder Paese. 
Nr. 2 
Cena: 35 zł. 

  ZALETY:                                                                          WADY :
+dopasowuje się do skóry                                               - mało wydajny  
+mocne krycie 
+matowe wykończenie
+długo utrzymuje się na twarzy 

/ TUSZ DO RZĘS AVON /


 Tusz do rzęs Avon 
Cena : około 20 zł.
   ZALETY:                                                                        WADY: 

+pogrubia                                                          -po pewnym czasie się osypuje 
+wydłuża 

/3 STEPS TO PERFECT FACE WIBO /


























Paletka WIBO 
Cena : około 17 zł
    ZALETY :                                                                            WADY:
+ cena  
+ dostępność                                                                           - trwałość
+ ciepłe kolory
+poręczne opakowanie


58 komentarzy:

  1. O pudrze z paese dużo słyszałam i mam zamiar go w najbliższym czasie kupić :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnego z tych kosmetyków nie miałam :) dziękuję za odwiedziny na moim blogu! :* jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to daj znać u mnie :D miłego wieczoru!!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach, muszę wypróbować, szczególnie ten podkład ;)
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej takich postów, super :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/ zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post!
    Cienie przykuły moją uwagę ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog! Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować tą paletke!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytałaś o wspólną obserwacje, bardzo chętnie :
    Obserwuje :) http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię firmę Wibo, ale takiej paletki jeszcze nie miałam. Dobrze, że planuję wiosenne zakupy :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta paletka z Wibo, muszę się zastanowić nad zakupem!

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego dnia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Puder mialam, ale nie wróciłam do niego. Był ok, ale uważam, że są na rynku lepsze produkty. Jeśli chodzi o kolorówke z avon to jakoś nie jestem do niej przekonana, ale akurat ten tusz lubię. A na trio z wibo się zastanawiam, ale jeśli trwałość jest wadliwa to może poszukam czegoś innego :)

    Pozdrawiamy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pudru, no cóż jak mówiłam nie u każdego może się sprawdzać. Do tej pory to był mój najlepszy zakup:)
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. zadnego z kosmetykow jeszcze nie mialam:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego jeszcze nie kupowałam, muszę spróbowac ;)

    Zapraszam http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnego z tych produktów niestety nie miałam, ale słyszałam dużo pozytywnych komentarzy o tym pudrze z Paese. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam dobre opinie o tym.pudrze transparentnym.Paese . Np. Alex Mandostyle go.używa :) jednak nie używałam żadnych z produktów. Uwielbiam Manhattan !


    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/03/sesja-2-youngstarsontour2016.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam dobre opinie o produktach z Manhattan!:)

      Usuń
  17. Przyznam szczerze, że nie znam się za bardzo na makijażu. Ale produkty muszą być naprawdę świetne :)

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z firmy Paese używałam tylko lakierów do paznokci, ale może skuszę się na puder :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się sprawdzały? :)
      Polecam! :>

      Usuń
    2. Jak to lakiery - miały swoje gorsze dni. Ale paleta odcieni była bardzo bogata <3 Ja ogólnie zawsze miałam ten problem, że po jednym dniu lakier odpryskiwał :( Jakiś czas temu przerzuciłam się na hybrydy, więc problem rozwiązany! :)

      Usuń
    3. Ja niestety też miałam taki problem.
      Aktualnie też mam teraz hybrydy tylko, jedyny minus jest taki że mam bardzo słabe paznokcie i cały czas mi się łamią. Muszę zakupić jakąś dobrą odżywkę :)

      Usuń
    4. A zawsze były takie słabe? moje bardzo się osłabiły i zaczęły rozdwajać właśnie przez hybrydy, a raczej przez ich nieumiejętne ściąganie. Sama sobie problemu narobiłam heh.. ale takie zazwyczaj są początki. Teraz już jest dobrze, mogę nawet powiedzieć że stały się silniejsze! A co do odżywiania, to dobrze na paznokcie wpływa też picie siemienia lnianego, przyjmowanie skrzypu (warto je wzmacniać także od środka:) )

      Usuń
    5. Niestety zawsze były słabe. :/
      Spróbuje!:))

      Usuń
    6. Mam nadzieję ,ze pomoże <3

      Usuń
  19. nigdy nie używałam tych produktów :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. tez mam ten tusz z avonu, bardzo mi się podoba :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten tusz do rzęs, u mnie niestety trochę skleja rzęsy. :( Ale poza tym to jest świetny ♥ Masz naprawdę super bloga! :D Zostaję na dłużej ;*
    http://crazylicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Podkład wygląda na bardzo jasny. Muszę go poszukać, bo mam problem z doborem odpowiedniego koloru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podkład wtapia się w skórę i wygląda bardzo ładnie.
    Używam go od 3 miesięcy. Jest idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Żadnego z tych produktów nie miałam. Ale chętnie bym wypróbowała podkład Diadem :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje z okazji 1000 wyświetleń 😍
    Niesamowite kosmetyki zakochałam się w produkcie do konkurowania trzeba przetestować.
    Zapraszamhttp://www.mrozikyblog.blogspot.com
    Pozdrawiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. niestety nie używałam żadnego kosmetyku z tych
    obserwuję i liczę na rewanż

    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo wibo i paese najlepsze firmy kosmetyczne :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/03/nowa-ja.html

    OdpowiedzUsuń
  30. mmm ta paletka wyglada zachecajaco!!! Musze przetestowac!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubię tą paletę z wibo :)

    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam okazji próbować jeszcze żadnego z tych kosmetyków ;))
    Bardzo fajny post :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tego podkładu, ale paleta do konturowania od Wibo kusi mnie już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mogę upolować tej paletki z wibo :(

    OdpowiedzUsuń